APUA, mitä haluaisin synnytyksen jälkeen mieheltäni lahjaksi?!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Sadie"
[QUOTE="aloittaja";27964562]Onko niitä monenvärisiä kiviä, vai ainoastaan sininen ja punainen? Ja ketju ilmeisesti pitää ostaa erikseen? Nyt innostuin ihan totaalisesti tuosta helasta! Eihän se tietty varmaa ole että mies sen sitten tuo, mutta onpahan tuostakin sitten kuullut :)[/QUOTE]

Sininen ja punainen, ja ketju tosiaan on erikseen ostettava. Se "oma" ketju on iha jees, mutta mulla on paksu cordell ketju. Tykkään että pysyy käytössä parempana, se kun kumminkin on kaulassa 24/7 :)

Itselleni ajatus on vähän vieras, johtuu kai osittain siitäkin, etten ole kokenut raskausaikaa ja synnytystä miksikään pakkopullaksi tai muuten negatiiviseksi, minkä jälkeen pitäisi saada palkinto kärsimyksistä. Mitään lahjaa en kaipaillut, mutta toistahan voi huomioida muutenkin kuin ostoksien kautta.

Yllärilahja
Ite en ollut myöskään kuulukaan mistään synnytyslahjoista ja yllätyinkin tosi paljon, kun mies tuli meitä esikoisen kanssa kattomaan sairaalaan lahjan kanssa. Sain rannekorun, johon pystyy lisäämään niitä osia. Jokainen osa symboloi jotain. Nyt jo kakkosesta tietysti osaa odottaa, että toisen poikakiven ketjuuni saan :) Ja joo, just for the record, ei tätä lahjojen takia tehä! :D

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;27965246:
Itselleni ajatus on vähän vieras, johtuu kai osittain siitäkin, etten ole kokenut raskausaikaa ja synnytystä miksikään pakkopullaksi tai muuten negatiiviseksi, minkä jälkeen pitäisi saada palkinto kärsimyksistä. Mitään lahjaa en kaipaillut, mutta toistahan voi huomioida muutenkin kuin ostoksien kautta.
Ja kuka kokee raskausajan ja synnytyksen pakkopullaksi tai negatiiviseksi jutuksi? Eihän sitä lahjaa nyt sen takia osteta! :D Itse olen nauttinut raskaudesta (toki tässä lopussa on tunne, että sais jo loppua...) ja synnytyskin, noh, kukapa siitä nauttii mutta pakkohan se vauveli on ulos puskea :)

Kuten tuossa jo moni on sanonut, niin osa miehistä tuo lahjat äideille synnytyksen jälkeen ja osa ei. Ei kukaan niitä miehiä siihen pakota, mutta eikai kukaan nyt ala heille sanomaan, että älä vaan tuo lahjoja ja hemmottele mua synnytyksen jälkeen mitenkään, jos mies niin haluaa tehdä?

Ja Kalevalan lapsi-korusta miehelle sanottu, eipä tuo siihen mitään sanonut, hymyili vain salaperäisesti kuten kaikille muillekin ehdotuksilleni. Kiitos kaikille hyvistä ideoista! :)

"Sadie"
[QUOTE="aloittaja";27965997]Ja kuka kokee raskausajan ja synnytyksen pakkopullaksi tai negatiiviseksi jutuksi? Eihän sitä lahjaa nyt sen takia osteta! :D Itse olen nauttinut raskaudesta (toki tässä lopussa on tunne, että sais jo loppua...) ja synnytyskin, noh, kukapa siitä nauttii mutta pakkohan se vauveli on ulos puskea :)

Kuten tuossa jo moni on sanonut, niin osa miehistä tuo lahjat äideille synnytyksen jälkeen ja osa ei. Ei kukaan niitä miehiä siihen pakota, mutta eikai kukaan nyt ala heille sanomaan, että älä vaan tuo lahjoja ja hemmottele mua synnytyksen jälkeen mitenkään, jos mies niin haluaa tehdä?

[/QUOTE]

Aamen! :)

"vieras"
Minä sain ekasta hopeisen paksun kaulaketjun ja nyt toisesta timanttisormuksen, joka sopii yhteen kihla- ja vihkisormusten kanssa nimettömään. Sormukseen tulee molempien lapsien nimet ja syntymäajat. Meillä tykätään ostaa lahjoja toisillemme.. :) onhan lapsen syntymä sen verran suuri tapahtuma elämässä, joten miksi ei sen kunniaksi voisi korua ostaa?

"vieras"
Kateus vie kalatkin vedestä... Muille ei suotaisi sellaista, mitä itse ei ole saanut.. Itse en saanut lahjoja, mutta tapa on kaunis. Saan lahjoja muina merkkipäivinä. Lapsen syntymän yhteydessä muistaminen on yhtä pätevä syy kuin muutkin. Jopa parempi syy kuin vaikka syntymäpäivä.

Itse olisin voinut tykätä jostain pysyvästä muistosta, kuten kauniista taulusta jokaisen lapsen kohdalla, kynttilänjalka jokaisesta lapsesta, tietty koru tms. :)

[QUOTE="vieras";27966087]Kateus vie kalatkin vedestä... Muille ei suotaisi sellaista, mitä itse ei ole saanut.. Itse en saanut lahjoja, mutta tapa on kaunis. Saan lahjoja muina merkkipäivinä. Lapsen syntymän yhteydessä muistaminen on yhtä pätevä syy kuin muutkin. Jopa parempi syy kuin vaikka syntymäpäivä.

Itse olisin voinut tykätä jostain pysyvästä muistosta, kuten kauniista taulusta jokaisen lapsen kohdalla, kynttilänjalka jokaisesta lapsesta, tietty koru tms. :)[/QUOTE]

Oih, tulikin tuosta ihana idea, että jos saisikin vauvasta maalatun muotokuvan oikein entisaikojen malliin! Tosin on varmasti hyvin kallis unelma.

Yhteistyössä