APUA, mitä haluaisin synnytyksen jälkeen mieheltäni lahjaksi?!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja h-hetkeen aikaa noin pari viikkoa jos kaikki menee hyvin. Esikoisesta sain sellaisen mustan puisen helmikaulakorun, joka tosin meni hukkaan siinä hormonihässäkässä... :( Nyt pitäis sitten keksiä, mitä haluttais nyt. Mietin ensin hopeakoruja, mutta sain joululahjaksi hopeiset kaula- ja korvakorut joten tulis toinen setti turhan nopeasti.

Antakaapa ideoita, miten voisin helpottaa miehen lahjanostoa! :)

Ja te, joiden mielestä lahjaa ei tarvita; kyllä sitä tarvitaan! :D
 
"..."
öööö. mihin sä sitä lahjaa tarttet? varsinkaa jos et ees ite keksi sitä vaan joudut kyselee muilta että mitä sä tarttet?! :D mä meen kohta synnyttämään kolmattani ja oon ollu tyytyväinen kun oon kukkakimpun saanu synnärille. enempää en odota nytkään
 
  • Tykkää
Reactions: soja
"aloittaja"
[QUOTE="...";27962755]öööö. mihin sä sitä lahjaa tarttet? varsinkaa jos et ees ite keksi sitä vaan joudut kyselee muilta että mitä sä tarttet?! :D mä meen kohta synnyttämään kolmattani ja oon ollu tyytyväinen kun oon kukkakimpun saanu synnärille. enempää en odota nytkään[/QUOTE]

Mies sitä itse minulta kyseli, kun ei mitään ole keksinyt vielä. :) Ja kukapa nyt lahjasta kieltäytyisi? Lisäksi kyseessä on mun mielestä ihana tapa, jotenkin muistaa sitä äitiä uurastuksesta (9kk raskautta ja synnytys, onhan se hieman eri "panostus" kuin miehellä tehdystä työstä ;)).
 
"Ccc"
[QUOTE="aloittaja";27962768]Mies sitä itse minulta kyseli, kun ei mitään ole keksinyt vielä. :) Ja kukapa nyt lahjasta kieltäytyisi? Lisäksi kyseessä on mun mielestä ihana tapa, jotenkin muistaa sitä äitiä uurastuksesta (9kk raskautta ja synnytys, onhan se hieman eri "panostus" kuin miehellä tehdystä työstä ;)).[/QUOTE]

Minä kieltäytyisin lahjasta. Lapsessa lahjaa tarpeeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Birgitte ja soja
"aloittaja"
[QUOTE="Ccc";27962839]Minä kieltäytyisin lahjasta. Lapsessa lahjaa tarpeeksi.[/QUOTE]

Jos kieltäytyisin, mies ottais loukkauksena. Eli en tule kieltäytymään.

Ei lahjan osto ole miehelle mikään pakkopulla, me tykätään ostaa lahjoja toisillemme puolin ja toisin, ollaan aina osteltu. :)
 
Meillä
Mä sain ekasta lapsesta timanttisormuksen, jossa on sisällä lapsen nimi kaiverrettuna. Toinen lapsi tulossa ja taas aion päätyä timanttisormukseen, johon kaiverretaan lapsen nimi! Loistava lahja ja kulkee joka päivä mukana. Lisäksi etuna on, että lapset kokevat olevansa samalla tavalla "sormuksen arvoisia" kuin vanhempien keskinäiset sitoumukset (kihloihin ja naimisiin meno). Jos olet yhtään sormusihmisiä niin suosittelen!
 
"Minna"
On se mukava että eräillä mies muistaa "lahjoa" emäntää, meikäläistä kun ei ole muistettu lapsien syntymä lahjoin eikä millään muinkaan lahjoin, mutta kyllä ukko ite olis lahjoja ottamassa, jos niitä ostais.
 
JAA... en kyllä itsekkään kaipaisi muuta kun läheisyyttä kun on sen vauvan kerran jo saanut. Jos nyt jotain, niin ehkä toi hemmotteluhetki ois kiva tai sit jos ei tosiaa oo rahasta kii, nii sithän noi sormukset olis kiva idea
 
"mie vaan"
Mummoni sai isäni syntyessä korvakorut, kun täytin itse 18 sainsiitä korviksesta tehdyn kaulakorun (siskoni sai toisen parin täyttäessään 18 pari vuotta myöhemmin). Silloin, 50-vuotta sitten, oli kuulemma ihan tavallista muistaa äitiä korulla.
 
---
[QUOTE="aloittaja";27962768]Mies sitä itse minulta kyseli, kun ei mitään ole keksinyt vielä. :) Ja kukapa nyt lahjasta kieltäytyisi? Lisäksi kyseessä on mun mielestä ihana tapa, jotenkin muistaa sitä äitiä uurastuksesta (9kk raskautta ja synnytys, onhan se hieman eri "panostus" kuin miehellä tehdystä työstä ;)).[/QUOTE]

Muuten samaa mieltä mutta kyllä mun mielestä lahjan idea menee jos sen itse valitsee...

Mieluummin ei mitään jos ei mies itse osaa lahjaa ostaa.
 
"vieras"
Mun mies oli käynyt vihkisormukseni kanssa kultasepänliikkeessä kysymässä voisiko tähän lisätä kaksi timanttia lapsistamme, mutta tähän ei pysty lisäämään. Sanoin että olisi sit ostanut uuden sormuksen :D ei ollut tullut mieleen.
 
no tuota
[QUOTE="vieras";27962670]Ja h-hetkeen aikaa noin pari viikkoa jos kaikki menee hyvin. Esikoisesta sain sellaisen mustan puisen helmikaulakorun, joka tosin meni hukkaan siinä hormonihässäkässä... :( Nyt pitäis sitten keksiä, mitä haluttais nyt. Mietin ensin hopeakoruja, mutta sain joululahjaksi hopeiset kaula- ja korvakorut joten tulis toinen setti turhan nopeasti.

Antakaapa ideoita, miten voisin helpottaa miehen lahjanostoa! :)

Ja te, joiden mielestä lahjaa ei tarvita; kyllä sitä tarvitaan! :D[/QUOTE]

...mun mielestä parhaita on ne lahjat jotka antaja on itse hankkinut minua ajatellen :)
 
"vieras"
Sain kukkia, kakkua ja siivotun kodin, kun tultiin vauvan kanssa kotiin. Siinä oli tarpeeksi (ja enemmänkin!). En osannut kyllä kaivata lahjaa tuossa tilanteessa, mutta jos pitäisi jotain sanoa, niin ehkä joku hemmottelulahjakortti, hierontaan, kampaajalle tai jokin koru tms.
 

Yhteistyössä