Apua mitä tämä on? Keskenmeno 4 viikkoa sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäääh

Vieras
ja tänä aamuna raskaustestissä haamu. Tein viikko sitten testin ja se oli negatiivinen. Mutta nyt taas plussaa?? Mitä tämä on??? Onko tämä vielä jotain raskaushormonia keskenmenosta? Jos on niin miksi testi oli viikko sitten negatiivinen??

Oliko saman merkkinen testi?? Tai voisitko olla uudelleen raskaana?

Mulla näytti testi tammikuisen keskenmenon jälkeen enää tosi haaleaa haamua kahden viikon jälkeen. Tuo hcg:n poistuminen elimistöstä on tietenkin yksilöllistä, joten ehkä ei pitäisi vertailla toisten tuloksia keskenään..

Toivotaan, että selviää nopeasti.

Oli samanmerkkinen testi, Aconin herkkä. Meillä oli eka yhdyntäkerta reilu kaksi viikkoa sitten, silloin oli jo vuoto loppunut. Sen jälkeen jatkuvasti seksiä, eli periaatteessa voisin olla raskaana uudestaan, mutta eikö se ole mahdotonta?? Ei kai voi olla ovulaatiota heti keskenmenon jälkeen??

En keksi tälle selitystä.....en tajua. Kamalaa jos kohtuun on jäänyt vielä jotain :( Vuotoa ei ole kyllä yhtään ollut, mutta kai tuo pos.raskaustesti kertoo just siitä, että jotain sinne on jäänyt (tosin en sittenkään ymmärrä miksi se oli viikko sitten puhdas nega??)

Kyllä voi tulla ovulaatio heti, varsinkin jos edellinen raskaus ei ollut kovin pitkällä. Eli luultavasti oot uudelleen raskaana, jos kerta seksiäkin on ollut.

Testaa parin päivän päästä uudelleen, josko haamu olisi vahvistunut.

Varovaiset onnittelut!

Kiitos kvart över!
No hui....mun raskaus oli aika pitkällä, 12 viikkoa kun keskenmeno todettiin. Mutta kai se sitten olisi mahdollista, että uusi raskaus olisi alkanut.

Nyt kyllä päällimmäisenä tunteena hirveä pelko. :( Miten kroppa voi kestää heti uuden raskauden? Lääkäri kyllä sanoi, että ehkäisyä ei tarvitse käyttää, joten...ehkä kaikki voisi mennä hyvin. Ja mulla siis oli kaksi keskenmenoa peräjälkeen, tosin toinen oli alkuvuonna.

Toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin! Ja kyllähän kaikki todennäköisyydet on sen puolellakin! Ja jos lääkäri on luvan antanut, niin kyllä varmasti silloin kroppa jaksaa. Muista syödä foolihappoa!

Kaikkea hyvää! =)

Mulla oli hormonia vielä siihen asti kunnes alkoi seuraavat kuukautiset. Lääkäri sanoi, että yhdet kuukautiset on annettava tulla ja siihen asti käyttää ehkäsyä, itselläni viikolla 11 keskenmeno. Se hormoonihan monilla poistuu kokonaan vasta kun kuukautiset alkaa ja ne alkaa kun on laskenut alle viiden.

mulla "tuli" km olikohan 25.11 ja esikoisesta tein ekan haamun 23.12, jotenkin noin, tosi lyhyt väli siis ja olin kans tehnyt negatiivisen tossa välissä. raskaus sujui hyvin ja nyt vieressä iloinen ja terve 2 typykkä:) toivon teille samanlaisen onnen :)

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
mulla "tuli" km olikohan 25.11 ja esikoisesta tein ekan haamun 23.12, jotenkin noin, tosi lyhyt väli siis ja olin kans tehnyt negatiivisen tossa välissä. raskaus sujui hyvin ja nyt vieressä iloinen ja terve 2 typykkä:) toivon teille samanlaisen onnen :)

siis 2w on typy:)

Minulla ollut jo kaksi perättäistä keskenmenoa, en odottanut kuukautisia. Nyt odotin ja ymmärsin miksi piti niin tehdä, vuoto oli valtavaa ja nyt on toivottavasti loputkin tullut ulos. Ne kalvot yms eivät aina poistu keskenmenon yhteydessä mutta seuraavissa kuukautisissa sitten poistuu kaikki mitä jäänyt.