Apua mitä rauhasia on rinnoissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
Muljunu rintakehässä useeman viikon ihan siis sellainen tunne et pumppu ottaa kierrosta (jotain lihas juttua kaiketi)
äsken makasin sängyssä kun tuli ja rupesin hieroon ja paineleen että helpottaa osu käsi kivikovaan pattiin mika on rinnan alapuolella lähellä sitä kohtaa missä tuntuu muljauttelun tunne,aristava ja sen vieressa tuntuu pienempi patti..
mitä rauhasia rinnoissa on tietääkä kukaan?

Tutkimattomat ovat tissien tiet...:) Imetätkö tai oletko juuri lopettanut imetyksen? Voipi olla oikeasti siinä tapauksessa vain ärtynyt maitotiehyt. Mutta siis jos et imetä, niin uskoisin että ihan harmittomasta rasvapatista on kyse, mutta jos patti on ja pysyy, niin kannattaa käydä näytillä, ihan jo oman mielenrauhankin vuoksi!!

maitorauhasia ja niitä rasvakudoskikkareita jotka näyttää siellä ihon alla ihan lakkoilta(hillalta). jos se on vaan sitä rasvakudosta niin ei se mihinkään lähde kai ellei nyt laihdu tms, mutta itse tutkituttaisin jos lähtee kasvamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nahis:
maitorauhasia ja niitä rasvakudoskikkareita jotka näyttää siellä ihon alla ihan lakkoilta(hillalta). jos se on vaan sitä rasvakudosta niin ei se mihinkään lähde kai ellei nyt laihdu tms, mutta itse tutkituttaisin jos lähtee kasvamaan.

Soitin tkhon ja sain ajan näytille iltapäiväksi,nukuin yön niin huonosti kaiken maailman kauhukuvia luoden mun isoäiti menetti rintansa syövässä eikä ollut kaunista katseltavaa.