Apua! Mitä puen hautajaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gdaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gdaa

Vieras
Mulla ei ole mitään mustaa vaatetta, ehkä joku toppi. Ajattelin ostaa mustan kellohameen Lindexiltä, sellasen sääreen ylettyvän, mutta mitä sen kanssa yläosaksi??
Vai onks mustat housut ja joku paita (millainen?) hyvä? Vai joku musta mekko?

Jos et löydä sellaista mitä voi muutenkin käyttää, niin osta jotakin mahdollisimman klassista, joka menee kauemmin. Ihan joku yksinkertainen neule tai neuletakki tai paitapusero ja suorat housut.

[QUOTE="vieras";28314933]Jos et löydä sellaista mitä voi muutenkin käyttää, niin osta jotakin mahdollisimman klassista, joka menee kauemmin. Ihan joku yksinkertainen neule tai neuletakki tai paitapusero ja suorat housut.[/QUOTE]
Ja ei tarvitse olla erityisen hienoa. On melkeinpä enemmän kunnioittavaa, kun on vähän vaatimattomammin pukeutunut.

Minä ostin mustan jakkupuvun. Hautajaisiin laitan sen kanssa valkean paitapuseron. Sitten jos on iloisempia juhlia, niin laitan jonkun värikkään paitapuseron. Hyvin on menneet 50-kymppiset, ristiäiset jne tuolla puvulla. Suosittelen.

Minulla on musta housupuku, ostettu jo 10v sitten, jakkua olen pitänyt hameenkin kanssa. Yksinkertainen malli muutamin yksityiskohdin. Hautajaisiin sopii myös valkoinen ja tumma lila somisteeksi (esim valkoinen pusero mustan hameen kanssa just ja just käy aikuiselle, lapsella se on ihan ok).

Mulla oli tänään hautajaisissa tää: http://www.hm.com/fi/product/07705?article=07705-B#article=07705-B hinta ei päätä huimaa :D sen kanssa musta villatakki ja mustat sukkikset.

Mulla on musta mekko, yksinkertainen ja asiallinen. Sitä pidän ainoastaan hautajaisissa ja aina hautajaisissa. Suosittelisin tälläista ratkaisua kaikille, on niin helppoa kun ei tarvi miettiä.

Yhteistyössä