Apua! Mitä päälle baariin/yökerhoo? Totaalisesti tipahtanut muodin maailmasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minni"

Vieras
En ole muutamaan vuoteen käynyt yhtään missään iltariekkujaisissa erinäistenkin syiden takia. Nyt kohta puoliin olisi tarkoitus lähteä. Odotan iltaa innolla.. vaan mitä ihmettä pitää laittaa päälle? Ravintola on semmoinen, että sieltä löytyy monta erilaista baaria sisältä.

Mä olen enempi semmonen rokkihenkinen kuin mikään lady. Takamus on mun mielestä isohko ja vaakakin sen kertoo, vaikka moni on toista mieltä. Vyötärö löytyy, mutta irtonahkaa löytyy raskauksien jäljiltä ja ylävartalo on pieni takamukseen verrattuna. Ei mikään mallivartalo siis.

Mun viimeisimmät vuodet on kuluneet tuulihousu-verkkarilinjalla ja vaatekaappi kaipaa päivittämistä raakasti. Voinko mennä farkuissa? Laitetaanko puntit saapikkaiden sisään vai päälle? Mitä yläkroppaan? Hameista en piittaa, ainakaan lyhyistä. Eikä ne mun koipiin sopisikaan. Legginsit yök.. Pitkähihaisista puseroistakaan en välitä.. Kivaa olisi olla edes inasen seksikäs, niin olisi mun ukkokullallakin kivaa katsottavaa :)

Siis oikeesti, auttakaa.. Jos vaikka kuviakin voitte liittää kivoista bailuasuista, niin mukavaa olisi.

Vaikka farkut, mutta lahkeet saappaisiin sisälle ja sitten joku toppi joka olisi hihaton ja hieman avoin niin korostaisi yläkroppaa joka alapuolta pienempi.
Sellanen lenksu kaulantaakse toppi ois hyvä ja kivat korvikset.

Vaikka farkut, mutta lahkeet saappaisiin sisälle ja sitten joku toppi joka olisi hihaton ja hieman avoin niin korostaisi yläkroppaa joka alapuolta pienempi.
Sellanen lenksu kaulantaakse toppi ois hyvä ja kivat korvikset.

Ookoo, tää kuulostaa ihan hyvältä, semmoselta mun tyyliseltä asustukselta :)

Kauheeta että voi ihminen tipahtaa kaikesta vietettyään muutaman vuoden pelkkää kotielämää :D

Oisko tummat, hyvin istuvat ja kapealahkeiset housut/farkut, saapikkaat ja joku juhlava seksikäs toppi jossa ois sellainen kaula-aukko että rinnat näyttäis isommilta ?! tuommoinen asu tasapainottaa pepun ja rintojen välistä epäsuhtaa ja saa kropan näyttämään linjakkaalta. Mulla on itselläni saman mallinen kroppa joten tiedän mistä puhun :)!

Jos laitat farkut, laita sellaiset suht kapeapunttiset. Älä missään nimessä ala normileveiden farkkujen puntteja tunkemaan saappaiden sisään, näyttää järkyttävältä...

farkut saappaisiin (kapealahkeset)
tällainen paita http://www.trendiks.fi/musta-tuubitoppi87-p-3409.html antaa tosi paljon anteeksi vaikka lantiolla ois vähän ylimäärästä..

No jos olet pitkälti yli 20-v niin älä nyt herranlettas mitään nirunarutoppia ainakaan laita. Mites olis 3/4-hihainen kietaisupaita, kaunis kaulakoru/korvikset, buutsit farkkujen päälle vain, jos ei levennä lantiota, muuten bootcut-mallia (on muuten muodikas taas nykyään). Korkokengistä ryhtiä, hiukset nätisti, lakkaa kynnet.

Mun mielestä farkut on aina ok valinta baariin. Tärkeintä mun mielestä kuitenkin on, että vaatteet on sopivaa kokoa! Siis ettei oikeesti purista koko kroppaa hirveelle makkaralle eikä just sillee et toppi niin lyhyt et maha (etenkin jos on ylimäärästä nahkaa) vilku sieltä koko ajan.

No jos olet pitkälti yli 20-v niin älä nyt herranlettas mitään nirunarutoppia ainakaan laita. Mites olis 3/4-hihainen kietaisupaita, kaunis kaulakoru/korvikset, buutsit farkkujen päälle vain, jos ei levennä lantiota, muuten bootcut-mallia (on muuten muodikas taas nykyään). Korkokengistä ryhtiä, hiukset nätisti, lakkaa kynnet.

minä 26v nainen olin pukeutunut viime vkl näin
valkoiset saappat ja valkoinen nirunaru toppi
tummat farkut
hiukset korkkiruuvikiharoilla
valkoinen käsilaukku

Olinko mielestäsi liian vanha ko asuun? miksi alle 30v pitäisi pukeutua kuin jutta urpilainen?

minä, 28v kävin viimeksi tammikuussa baarissa ja pukeuduin crazy age-farkkuihin ja mustaan, avonaiseen ja tyköistuvaan pitkähihaiseen paitaan. Kenkinä 90-luvun tyyliset korokepohjakengät :D Enkä muuten ollut yhtään alipukeutunut, kehä kolmosen ulkopuolella kun ollaan...

Niin siis minähän olen jo yli 30v ;) Mutta en halua näyttää tädiltä, koska en semmoiseksi itseäni tunnekaan (viime vuosien pukeutumisesta huolimatta..). Tuubitopit ei ole mun juttu ehkä kuitenkaan, mutta ei liioin kietaisupaidatkaan. Jotain siis siltä väliltä.

Bootcut-farkut olisi varmasti mun vartalolle se kaikkein suotuisin farkkumalli, mutta en mä niitä ainakaan kaupasta kauheasti löytänyt, kun katsomassa kävin :( Oli vaan joko kapeita lahkeita tai sitten semmosia suoria lahkeita, jotka mun pyllyn kanssa näyttää ihan tönköltä.

Mut ehkä mä kuitenkin poimin tuosta heti ensimmäisestä ehdotuksesta itselleni jotain, iästäni huolimatta :)

mun mielestä kaikista helpoin tapa näyttää hyvältä on ostaa joku kiva mekko. Mekon kanssa vaan sukkikset ja melkee mimmoset vaan kengät (ei tosin mitää lenkkareita) niin hyvä! ja mekkoja löytyy vaikka millasia! itse lähes x-mallisena ja pitkänä naisena pidät olkaimettomista kotelomekoista. Musta mekko hoikentaa ja sen voi asustaa ihanan näyttäväksi kuitenkin.
Kannattaisi kokeilla vaikka et ennen mekoista olisi pitänyt, niillä saa monesti ihmeitä aikaan. :)

[QUOTE="jenny";22386752]mun mielestä kaikista helpoin tapa näyttää hyvältä on ostaa joku kiva mekko. Mekon kanssa vaan sukkikset ja melkee mimmoset vaan kengät (ei tosin mitää lenkkareita) niin hyvä! ja mekkoja löytyy vaikka millasia! itse lähes x-mallisena ja pitkänä naisena pidät olkaimettomista kotelomekoista. Musta mekko hoikentaa ja sen voi asustaa ihanan näyttäväksi kuitenkin.
Kannattaisi kokeilla vaikka et ennen mekoista olisi pitänyt, niillä saa monesti ihmeitä aikaan. :)[/QUOTE]

Mä pitäisin mielelläni mekkoja, mutta melkein kaikki mekot on lyhyitä, siis helma 20 cm polvien yllä. Ei mun polvet kestä päivänvaloa.

Olet siis menossa johonkin Onnelaan? No sinne on ihan sama mitä pistät päälle, varmaan just jotkut bootcutfarkut sullottuna muovisaappaisiin ja yhdistettynä rumaan toppiin yllä sulaudut muuhun junttimassaan loistavasti :D Osa ihmisistä valitettavasti jumiutuu sinne 2000-luvun alun nuoruuden vuosien muotiin.

Esim:

- kapeat, legginsimaiset farkut (vaikket niistä pidäkään) ja tunika, joka peittää reilusti pepun sekä ne saapikkaat

- jos valitset leveämpimalliset farkut, niin niiden kanssa suht vartalonmyötäinen eikä pitkä toppi ja lahkeet saappaiden päälle. Itse suosisin kyllä tuota ylempää vaihtoehtoa.

Olet siis menossa johonkin Onnelaan? No sinne on ihan sama mitä pistät päälle, varmaan just jotkut bootcutfarkut sullottuna muovisaappaisiin ja yhdistettynä rumaan toppiin yllä sulaudut muuhun junttimassaan loistavasti :D Osa ihmisistä valitettavasti jumiutuu sinne 2000-luvun alun nuoruuden vuosien muotiin.

Mikähän sun ongelma on? Vastaa sitten ap:n kysmykseen, kun vaikutat niin kaiken tietävältä.

[QUOTE="just";22386970]Mikähän sun ongelma on? Vastaa sitten ap:n kysmykseen, kun vaikutat niin kaiken tietävältä.[/QUOTE]

:D

Hyviä vinkkejä on jo muutamat jakaneet. Jokainen saa tietenkin pukeutua niin kuin haluaa, mutta jos tavoitteena on ns. trendikäs pukeutuminen, niin esim. tästä linkistä löytyy mekkoja ym. bileasuiksi. Mekon kanssa sukkikset tai leggingsit preferenssistä riippuen ja saappaatkin käy useimmiten. Tai sitten kapeat farkut, tosin niiden kanssa mieluiten laittaisin korkokengät tai nilkkurit.

Juhlamekot - Vaatteita Ja Merkkivaatteita Online - NELLY.COM

Yhteistyössä