Apua mitä miehelle lahjaksi ketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna

Vieras
Eli vinkkejä kehiin! Mies tykkää atk:sta ja kaikenlaisesta elektroniikasta. Jotain semmoista ajattelin ostaa hintahaarukalla 0-150e!

Antakaa vinkkejä!

Mulla kävi mielessä kannettava dvd soitin (tosin tuolla miehellä on kannettava tietokone jossa dvd-asema eli olisko turha?) Ja sitten se on toivonut langatonta Linkstation kovalevyä, mutten oo tuosta varma. Toisaalta tylsää kun kuitenki arvaa sitten mitä ostin. Olisi kiva yllättää.

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75 harmailee...:
lahjakortti elektroniikkaliikkeeseen, saa varmasti mieleisensä...

hei hitsi vie ku oli hyvä idea!!!! tätä vois ajatella!! Mutta tulisko vielä kuitenki jotain ideoita jos sittenki sit tuun siihen tulokseen että jotain haluun ihan ostaa.

tietokoneist itsekin tykkään vaikka nainen olenkin, mutta osta just esim ulkoinen kovalevy tai sitten jotkut oikein todella hyvät langattomat kuulokkeet!
tai jos kannettava eikä langatonta yhteyttä niin sitten wlan verkkopääte.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
tietokoneist itsekin tykkään vaikka nainen olenkin, mutta osta just esim ulkoinen kovalevy tai sitten jotkut oikein todella hyvät langattomat kuulokkeet!
tai jos kannettava eikä langatonta yhteyttä niin sitten wlan verkkopääte.

langaton meiltä löytyykin jo, ja tuosta langattomasta kovalevystä se on puhunu jo kauan aikaa.. ja katselin yhtä mikä maksais 160e, minkä sais sit viel niinki että siihen saa kai jotenki tulostimenki langattomaksi. tai siis ettei tarttis koneisiin piuhoja ku tulostaa..

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=248059&shopId=10001&findPath=true&compartmentId=10014&categoryId=10234&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

kertokaa te jotka tiiätte paremmin noista kuulokkeista, oisko nää hyvät?

Jos on kiire niin tästä ei oo apua, mutta vastasuuden varalle:
http://www.e-ville.hk/page/?name=Main

Siinä on kauppa, josta löytyy kaikennäköstä laitetta ja härpätintä. mieheni, joka on myös "tietokone-nörtti", tilailee sieltä vähän väliä kaikenlaista.
Tuotteet on yhtä laadukkaita kuin Suomessa myytävät kalliimmat! Tulli menee muistaakseni yli 45? maksavista tuotteista, mutta noi hinnat sisältää postikulut, joten voi tilata useemman paketin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Minä kysyisin mieheltä mitä haluaa.
Saattaahan olla ettei hän halua mitään elektroniikkaa vaan jotain henkilökohtaisempaa..

kuten jo sanoin tuolla, hän on toivonut kovalevyä. Mutta ajattelin jos ostaisin tuon kovalevyn myöhemmin ihan "normaalina päivänä" ilman syytä ja nyt yllättäisin hänet jotenkin :) Ja kyllä, olen 100% varma että hän haluaa elektroniikkaa joten sitä hänelle myös aion ostaa :) Ja tietty jotain söpötystä ajattelin siihen lisäksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Jos on kiire niin tästä ei oo apua, mutta vastasuuden varalle:
http://www.e-ville.hk/page/?name=Main

Siinä on kauppa, josta löytyy kaikennäköstä laitetta ja härpätintä. mieheni, joka on myös "tietokone-nörtti", tilailee sieltä vähän väliä kaikenlaista.
Tuotteet on yhtä laadukkaita kuin Suomessa myytävät kalliimmat! Tulli menee muistaakseni yli 45? maksavista tuotteista, mutta noi hinnat sisältää postikulut, joten voi tilata useemman paketin ;)

oho, kiitos linkistä!!

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Lahjakortti thai hierontaan... Mulle kelpaisi :whistle:

ei ikinä thai hierontaan ;) normaalia voisin harkitakin :D

Miks? Eukko olis mulle ostanut, mut en silloin huolinut. nyt harmittaa

no kato, se pitää osata päättää joskus nopiastikki että mitä haluaa... ;)

Lahjakortti thai hierontaan... Mulle kelpaisi :whistle:

ei ikinä thai hierontaan ;) normaalia voisin harkitakin :D

Miks? Eukko olis mulle ostanut, mut en silloin huolinut. nyt harmittaa

Minähän en ukkoa mihinkään alapää hierontaan pistä vapaaehtoisesti :D Okei, tuota alapää hierontaa kai tarjotaan vaan lisämaksusta mutta ei sitä tiedä mitä se on valmis maksamaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
jos kuulokkeet ostat niin osta Kossin tai Sennheiserin kuulokkeet. oikiasti paljon paremmat ku nuo Sonyt tai vastaavat.

okei Kossin oon kuullutkin, että on laadukas mutta tota Sennheiseria en. Hyvä tietää tuokin asia. Kiitos!

jos kuulokkeet ostat niin osta Kossin tai Sennheiserin kuulokkeet. oikiasti paljon paremmat ku nuo Sonyt tai vastaavat.

Sony on aikas surkiaa tavaraa. Peesaan tätä nynnyä... eiku siis nyynää

mie siulle vielä nynnyt näytän....

okei Kossin oon kuullutkin, että on laadukas mutta tota Sennheiseria en. Hyvä tietää tuokin asia. Kiitos!

ja Kossilta löytyy monen hintaluokan kuulokkeita tuosta langattomasta valikoimastaki. ihan sieltä parin kympin kuulokkeista useiden satojen kuulokkeisiin.

Yhteistyössä