Apua, mitä mä tein, voiko tätä perua!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Telefinlandilta soitettiin tänään ja kertoi tarjouksen, sanoin, että joo kuulostaa hyvältä , että otan sen.

Uusi sim-kortti tulee postissa ensi viikon alussa...

Nyt huomasin, että dna:lla on paaaaljon parempi tarjous, samaan hintaan--soi perkeles.

Olenko mä jo sitoutunut tuohon telefinlandiin ??!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
et hae postista sitä sim korttia ni lähtee takas.

Ja silloin ei tule voimaan uusi liittymä..? Mut entä kun sanoivat, että he irtisanovat tämän hetken liittymän..tekeekö ne sen kuitenkin vaikka en hae sitä sim-korttia postista.. ?

et hae postista sitä sim korttia ni lähtee takas.

Ja silloin ei tule voimaan uusi liittymä..? Mut entä kun sanoivat, että he irtisanovat tämän hetken liittymän..tekeekö ne sen kuitenkin vaikka en hae sitä sim-korttia postista.. ?

Ole rohkea ja soita sinne huomenna ja perut.

Mä en ottais dna:n liittymää ilmatteekskaan - ne on niin ärsyttäviä,jo niitten mainoksetkin,yäk mitä juntteja! Ja kaverin puhelin sit mykisty ulkomaan reissulla kokonaan sen dna:n takii...

Pyh. Ei se ihan noin mene. Itse otin telefinlandilta pakettitarjouksen ja ei mennyt kuin kaksi päivää niin elisa (jonka asiakas olin siis) otti yhteyttä ja teki paremman tarjouksen. Saivat siis tiedon, että olen vaihtamassa operaattoria. Itse en joutunut tekmään mitään. Operaattorit hoiti sen paperipuolen suuntaan ja toiseen siinä vekslatessa.

Pyh. Ei se ihan noin mene. Itse otin telefinlandilta pakettitarjouksen ja ei mennyt kuin kaksi päivää niin elisa (jonka asiakas olin siis) otti yhteyttä ja teki paremman tarjouksen. Saivat siis tiedon, että olen vaihtamassa operaattoria. Itse en joutunut tekmään mitään. Operaattorit hoiti sen paperipuolen suuntaan ja toiseen siinä vekslatessa.

huh, toivottavasti , onnnistuu mullakin..

ap

Yhteistyössä