I
IhaNainen
Vieras
En ois ikinä uskonu tekeväni tällasta aloitusta, mutta nyt tuli itellekin vastaan tää ongelma. Mä mietin joka vuos samaa asiaa, mitä ostaa nuorimmalle siskolle joululahjaksi, mutta tänä vuonna tää on entistä vaikeempaa. Mä en ole enää väleissä mun äidin kanssa, joten lahja pitäis saada tilattua netistä ja toimitettua suoraan heille kotiin. Voinko mä tilata jossain lapsen nimellä ja osoitteella jotain ja maksaa sen kuitenkin itse?
Siskoni on siis nuorin meidän perheestä, täyttää joulun alla 10v. Hän on vähän poikamainen tyttö, ei leiki brazeilla tms. ja pet shopeihin on kuulemma jo liian iso. Tykkää kyllä askartelemisesta ja eläimistä, mutta muuten touhuaa ns. poikien juttuja, ajaa bmx-pyörällä, pelaa xboxia, painii veljiensä kanssa jne. Siskoni myös pukeutuu tosi poikamaisesti, joten mitään vaatteita en osaa hänelle ostaa.
Kaikki vinkit otetaan siis vastaan, kiitos jo etukäteen.
Siskoni on siis nuorin meidän perheestä, täyttää joulun alla 10v. Hän on vähän poikamainen tyttö, ei leiki brazeilla tms. ja pet shopeihin on kuulemma jo liian iso. Tykkää kyllä askartelemisesta ja eläimistä, mutta muuten touhuaa ns. poikien juttuja, ajaa bmx-pyörällä, pelaa xboxia, painii veljiensä kanssa jne. Siskoni myös pukeutuu tosi poikamaisesti, joten mitään vaatteita en osaa hänelle ostaa.
Kaikki vinkit otetaan siis vastaan, kiitos jo etukäteen.