APUA! Mitä kihlajaislahjaksi, pienenpienellä budjetilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dsfa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pikkunen skumppa/kuoharipullo ja parit samppalasit joihin paat tiimari tarroilla paat nimet ja muutaman sormustarran ja ehkä vielä jollain hopea/kultanauhalla riusetit, tuskin menee ees 10? :) Ja ei ole vaikeata tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
pikkunen skumppa/kuoharipullo ja parit samppalasit joihin paat tiimari tarroilla paat nimet ja muutaman sormustarran ja ehkä vielä jollain hopea/kultanauhalla riusetit, tuskin menee ees 10? :) Ja ei ole vaikeata tehdä.

tääkin kiva idea, mut eivät tosiaan juo pisaraakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
mie en tajua kihlajaisia... ei me mitään juhlia järjestetty, eikä lahjoja saatu, eikä kyllä tullu mieleenkään, että joku olis voinu jonku lahjan ostaa.
Kahdestaan mentiin kihloihin ja kahdestaan sen jälkeen shampanjalle, ja ihanaa oli :heart:

Sitten häät on asia erikseen.

No ei mekään mitään juhlia järjstetty, mutta silti jotkut sukulaiset halusivat muistaa lahjalla. Se heille suotakoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :

tääkin kiva idea, mut eivät tosiaan juo pisaraakaan.

Sitten jotain alkoholitonta juomaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
mie en tajua kihlajaisia... ei me mitään juhlia järjestetty, eikä lahjoja saatu, eikä kyllä tullu mieleenkään, että joku olis voinu jonku lahjan ostaa.
Kahdestaan mentiin kihloihin ja kahdestaan sen jälkeen shampanjalle, ja ihanaa oli :heart:

Sitten häät on asia erikseen.

No jokainen kai saa juhlia ihan mitä itse haluaa?
Toiset ei edes mene naimisiin vaikka kihloihin menevätkin.
Enkä mä itse asiassa nähnyt ap:n aloituksessa mitään mainintaa juhlista?
Kyllä mä olen jotain pientä ostanut jos ystävät on menneet kihloihin, juhlivat tai eivät.
Käsipyyhkeet olisi kiva idea.

Yhteistyössä