Pojalle 9v synttärilahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päivi

Vieras
Mitä ostaa 9v pojalle lahjaksi?

En halua mitään turhaa krääsää, vaan jotain oikeasti hyödyllistä. Mutta mitä se voisi olla... ei pelejä tai leluja...

Hyviä neuvoja saa laitella =)

Mulle kans neuvoja. Oma poika täyttää syksyllä 9v mutta en oikein tiedä mitä sille hommais. Ja joulukin on kuitenki tulossa. Minkälaisista jutuista ton ikäiset tykkää? En myöskään haluaisi mitään turhia leluja ostella.

Mun 9v tykkää tällä hetkellä eniten erilaisista lego-jutuista. Niistä missä saa koottua erilaisia lentokoneita, sukellusveneitä, autoja yms. Noita on monessa hintaluokassa joten jos rakennella tykkää niin vois olla kova sana.

Kantsis varmaan kysyä itse päivänsankarilta tai vanhemmilta apua. Tuossa iässä on paljon niitä IN-juttuja, ja mikä pettymys jos paketista tuleekin joku "väärä" asia.

Ai se olikin oma poika kyseessä :) Enpä osaa auttaa. Itse just kysyin 9-vuotta täyttävältä kummitytöltä mitä tää haluaisi, niin sain tarkan listan tietyistä jutuista (joku tietty dvd, joku tietty kirja, hevosaiheista tavaraa kuten ratsastussukat ja leluhevosia). Synttärilahjaksi tykkään antaa jotain tosi mieluista, joulupukin konttiin joutaa sitten ne vaatepaketit ja muut ns.hyödylliset.

Alkuperäinen kirjoittaja meppi:
Kantsis varmaan kysyä itse päivänsankarilta tai vanhemmilta apua. Tuossa iässä on paljon niitä IN-juttuja, ja mikä pettymys jos paketista tuleekin joku "väärä" asia.

olen kysynyt pojalta, mutta vastasi ettei hän tiedä

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
9 v tykkää että saa rahaa jotka käydään yhessä kuluttamassa,ostaa vaatetta usein niillä.

osta läppäri?meillä poika sai 9v lahjaksi läppärin.

läppäri varmasti olisi mieluinen. onkohan ne kuinka kalliita... täytyy käydä tutkailemassa hintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
9 v tykkää että saa rahaa jotka käydään yhessä kuluttamassa,ostaa vaatetta usein niillä.

läppäri varmasti olisi mieluinen. onkohan ne kuinka kalliita... täytyy käydä tutkailemassa hintoja.

Miniläppärin saat noin 300e, isomman 500 - 1000e

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päivi:

Miniläppärin saat noin 300e, isomman 500 - 1000e

En suosittele läppäriä. Kunnon pöytäkone !
Ja jos pitäs ostaa jotai ni ehotan tällei lisälahjaks jonku tietokirjan mikä on leikkimielinen kuvien kanssa.
juu rahaaki tykkää saaha mut siitä vaatteiden ostamisesta en tiedä. ehkä enemmän makeisten.

Yhteistyössä