APUA! Mistä saisin tilattua Isot naisten kengät? (koko 42-43)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isojalkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 44-koon kenkä;27908288:
Itse olen 14-vuotias tyttö, ja minulla on ollut sama ongelma jo 12-vuotiaasta. Nättejä kenkiä ei meinaa löytyä, varsinkaan jos menee katselemaan perus kenkäkaupoista. Kaikki ovat joku mummomaisia tai ei vaan mun tyylisiä. Mutta tänään löysin haulla "kengät naisille kokoa 44" googlen avulla andypola.fi-nettikaupan. Hinnat vaihtelevat n.40-100 e välillä, joten ovat melko kohtuuhintaisia. Toivottavasti tästä olisi edes jollekkin apua joka pähkäilee samasta ongelmasta :)

Minulla on myös koko 44 ja kaappini on täynnä kenkiä. Tampereen Spesiaalikoot, Helsingin Bellissima, netissä Ellos, Kenkäliike.fi, Tallfits, Cellbess, Brandos, Otto jne...Kenkiä kyllä löytyy myös suuria kokoja eikä mitään mummomalleja!

Minä olen nähnyt ongelmaksi sen, kun mistään ei löydy oikeasti hienoja kenkiä suurina kokoina, vaan kaikki ovat juuri niitä mummomalleja. itsellänikin koko on 45.... Lopulta tilasin korkkarit SunShoes.fi -verkkokaupasta, josta löysin ihan hyvännäköisiä kenkiä myös suurina kokoina.

Minä olen nähnyt ongelmaksi sen, kun mistään ei löydy oikeasti hienoja kenkiä suurina kokoina, vaan kaikki ovat juuri niitä mummomalleja. itsellänikin koko on 45.... Lopulta tilasin korkkarit SunShoes.fi -verkkokaupasta, josta löysin ihan hyvännäköisiä kenkiä myös suurina kokoina.

Nuo kengät oli aivan hirveän näköisiä! Sopii tietty drag queen show-menoon, mutta kyllä muualta löytyy oikeasti siroja ja muodikkaita kenkiä isojalkaisille naisille.

Ostan lähes kaikki kenkäni täältä www.kenkaliike.fi . Jalkakokoni on 45 ja tyttären 42. Tyttärelläni on lisäksi xxxl:n pohje ja löysi sieltä ihan ensimäiset saappaat, mitä ei tarvinnut suutarilla venyttää. Jos olen epävarma koosta (vihaan palutusrumbaa) Olen pyytänyt tarkempia mittoja. Itse tilasin modan tanssikenkät... hintaa oli mutta onniillä tanssittukin. Nahkapohja on ihan paras tanssiessa...

Eräs ystävättäreni on paininut saman ongelman kanssa. Mistään ei ole siis meinannut tarpeeksi isoja kenkiä löytyä. Näin oli siis kunnes hän löysi Spartoo-nimisen nettikaupan. Heillä on ilmeisesti melko laaja valikoima ja varastossa löytyy isompikokoisetkin naisten kengät. Muistaakseni hän on jo saappaat ja nilkkurit tilannut, ja hyvin ovat toimineet.

Yhteistyössä