APUA! Mistä saisin tilattua Isot naisten kengät? (koko 42-43)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isojalkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isojalkainen

Vieras
Eli siis nyt linkkiä kehiin. Meni hermot taas kerran totaalisesti kun etsin itselleni "bilekenkiä". Ei ainoitakaan sopivia yhdessäkään kaupassa. Nyt päätin että löydän jumbokengät jostain netistä. Pakkohan niitä on jossain olla tarjolla! En vaan tiedä osoitetta mistä etsisin. Olisko jollain linkkivinkkiä?

[QUOTE="mie";25701940]minäkin luulen, että olet mies joka haluaa pukeutua naisten kenkiin =)[/QUOTE]

sori kaikki naiset ei oo standardi mitotettuja jaloistaan.
Suomessa on yllättävän paljon naisia joilla on iso jalka..

Jos asut stadissa niin käy fredalla Bellissimassa. Mutta jos et niin esim tolla spartoolla, brandosilla ja elloksellakin on muutamia ihan jees ballerinoja välillä.

sit kans ruotsalainen liike: http://www.kingsizeskor.se/

Itselläni 9,5 eli 44, enkä tulisi toimeen ilman Bellissimaa. Käy siellä ja sijoita sellaisiin juhlakenkiin joilla pärjäät lopun ikäsi.

Olen ostanut tai tilannut kaikki juhla- ja bilekenkäni Evansilta Englannista. ihan hyvälaatuisia ovat ja aika nopea toimituskin on. Eikä hinnatkaan mitenkään pahoja mielestäni ole.

spesiaalikoossa tuskin on noin PIENIÄ kenkiä juurikaan. Noi voi olla vielä ihan normikokoa :) Gabor tekee muistaakseni ainakin 8 1/2 asti ja sitä on ihan normikenkäkaupoissakin. Tosin on myös tuolla tampereen isojen kaupassa.

Brandosta minäkin suosittelisin.

Mulla on 42 ja ostan kenkäni ihan normikaupasta. Eccoa, gaboria, el naturalistaa viime aikoina.

hei,

jos vielä olet vailla isoja kenkiä, minulta löytyy kokoa 42-43. aivan uusia kenkiä, korot niin korkeat, ettei enää näin vanha opi kävelemään. ;o)
laita tänne vastausta, yritetään sopia järjestelyistä.

Eli siis nyt linkkiä kehiin. Meni hermot taas kerran totaalisesti kun etsin itselleni "bilekenkiä". Ei ainoitakaan sopivia yhdessäkään kaupassa. Nyt päätin että löydän jumbokengät jostain netistä. Pakkohan niitä on jossain olla tarjolla! En vaan tiedä osoitetta mistä etsisin. Olisko jollain linkkivinkkiä?

Itse olen 14-vuotias tyttö, ja minulla on ollut sama ongelma jo 12-vuotiaasta. Nättejä kenkiä ei meinaa löytyä, varsinkaan jos menee katselemaan perus kenkäkaupoista. Kaikki ovat joku mummomaisia tai ei vaan mun tyylisiä. Mutta tänään löysin haulla "kengät naisille kokoa 44" googlen avulla andypola.fi-nettikaupan. Hinnat vaihtelevat n.40-100 e välillä, joten ovat melko kohtuuhintaisia. Toivottavasti tästä olisi edes jollekkin apua joka pähkäilee samasta ongelmasta :)

Yhteistyössä