Apua! Mistä löydän pojalle välikausikengät, koko n 26?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tänään havahduin, ettei noilla lenkkareilla oikein enää pärjää ja talvikenkiä ei kyllä vielä viitsis laittaa - siskon vanhat on sen verran reilut että niihin on pakko laittaa villasukka, olis turhan lämpöiset. Joten haluaisin pojalle välikausikengät, mutta mistä saisi noin pieniä????

Alkuperäinen kirjoittaja poika:
Minä ostin cittarista tytölle 21 ja pojalle 25 coretexit. Pieni vuori ja hintaa oli 40 euroo kappale. Menee pikkupakkasillakin villasukan kanssa.

citymarketista vois siis löytää! Muistatko oliko niitä mihin kokoon asti?? Onko tarralla vai nauhalla? (kuvasta olisin kovin kiitollinen.. =) )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poika:
kamera rikki, joten kuvaa en saa. niissä on kahdet tarrat ja ihan tukevan oloiset. Koot oli muistaakseni 20-30.

Onko ne Naperon nahkaiset ensiaskelnilkkurit? Sellaiset mitkä on cittarin lehdessä?

Ai mut puhuitkin coer-texeistä, joten ei ne voi ne olla! eikä hintakaan täsmää..

Meillä ei mitään välikausikenkiä ole ollu. En ees oikein osaa hahmottaa että millaset kengät ne on. Nyt on menty vielä lenkkareilla, mutta oon miettiny et ne ei taida enää olla oikein lämpimät. Miten noi kumpparit+villasukat? Eihän ne hiosta? Jotain pitäs keksiä kun ne kuomat taitaa olla sit vielä liian lämpimät.

Alkuperäinen kirjoittaja ninnu77:
Meillä ei mitään välikausikenkiä ole ollu. En ees oikein osaa hahmottaa että millaset kengät ne on. Nyt on menty vielä lenkkareilla, mutta oon miettiny et ne ei taida enää olla oikein lämpimät. Miten noi kumpparit+villasukat? Eihän ne hiosta? Jotain pitäs keksiä kun ne kuomat taitaa olla sit vielä liian lämpimät.

Meillä päin on ainakin muutenkin niin märkää että jo senkin takia pakko olla kumpparit jalas, kyllä minä ajattelin kuomat ottaa jo kun lämmöt menee nollan alapuolelle ja kun tulee kunnon pakkaset niin sitten villasukkaa kuoman sisään.
Ja vielä kun ovat vanhat kuomat niin eivät varmaan enään niin lämpimätkään ole.