Hakutoimintoa käyttäessä ilmoittaa samalla lailla :OHidas on. Enkä pääse lukemaan yksityisviestejäni, minulla ei ole tietoihin käyttöoikeutta. Kenellähän on :O?
Hakutoimintoa käyttäessä ilmoittaa samalla lailla :OHidas on. Enkä pääse lukemaan yksityisviestejäni, minulla ei ole tietoihin käyttöoikeutta. Kenellähän on :O?
Eiköhän toikin korjaannu pian, onhan tässä jo moni asia muutettu päiväsestä. Hidas on joo, mut johtunee siitä että saittia reparoidaan koko ajan. Niin kuin ylläpito on ilmoittanut, tämä EI ole lopullinen versio sivustosta ja sitä muutetaan koko ajan käyttäjien palautteen perusteella, jota voi antaa tuonne 'Kaksplussan keskustelupalsta avattu'- tai 'Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille'-ketjuihin.Harmittaa eniten, kun en ole ainakaan vielä löytänyt miten vaihdetaan nikkiä.
Jaa kuka? Missä? koska? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21884255:Mitäsnytillä
Jokkut on saaneet jo harjoitella kaikessa hiljaisuudessa
ON. Hidas kuin nälkävuosi.. sen lisäks ettei tässä ole päätä eikä häntää.onks tää muilla yhtä hitaalla???
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21884414:Älkää nyt pässinpäät hosuko, kyllä tää tästä jahka sivusto alkaa toimia kunnolla (siis tänäänhän tätä on siirretty, ei voi olettaa että kaikki on jo ok) ja silmä tottuu uutuuksiin.
Ei aina tartte olla vastahankaan....... höhlät.
tees tilaa sinne varjon alle:xmas:Minä tykkään näistä uusista sivuista. *avaa sateenvarjon*
ONNNNNNNNNNNN!!!!!!!! |Oonkohan plussalaisten helvetissä tällästä
Oliks tää palsta olemassa jo vuonna 1970?joo, laitetaan pois kaikki hauska minkä takia tätä jaksaa iltaisin lueskella. kyllä aikuisetkin tarvii iltasatuja..