Apua, minun pitäs kyetä jättämään nuorimmaiset miehen hoitoon ens vl!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paniikkia ilmassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paniikkia ilmassa

Vieras
Lupasin kaverille että nyt me vihdoin mennään sen luo likan kans kylään enkä anna miehen avuttomuuden teeskentelyn perua matkaa. Pitää sitä nyt helvetti 3-kymppisen miehen pärjätä omien lastensa kanssa! Ei ne mitään vauvoja kummiskaa ole enää vakka vaipoissa ovatki. Miehelle kun sanoin tämän niin ei se ole vastaan kehdannut sanoa, mutta kamalan kärtynen on. Eilen läimäs likkaa täysillä takapuolelle kun ei totellu. :'( Ei se ole mikään hullu, mutta saa raivareita lapsille jos on paineita. Pieksääköhän nuo muksut... Kaveri suuttuu mulle jos perun reissun taas, mutta kai mulle nyt lapset on tärkeämmät kuin saada niistä lepohetki...

Varmaan tässä käy niin, että lähtö peruuntuu... Tai sitte lähden ja vannotan miehen äidin ja siskon käymään meillä kylässä jos mies ei mee niille kylään. Kyllä se alkaa räjähtää noille muksuille jos se neljän seinän sisällä niiden kans on koko päivän...Pennuthan käy sitte ylikierroksilla ja "tekee koko ajan jotain piruutta" kuten mies sen ilmasee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2 lastako teillä on?
On se kumma, jos miehellä ei ole hermoa ollenkaan. onko niin nuori pentu vielä itsekin?

3 lasta. Mies 3kymppinen. Minustaa alkaa tuntua, että mitä vanhemmaksi tuo kasvaa, sitä paskempi isä siitä tulee. Jatkuvasti muuttuu mielipide kurittamisesta pahempaan suuntaan. :(

Joskus mulla tulee sellainen hölmö ajatus, että miehellä on varmasti jotain fyysistä vikaa pääsä mikä aiheuttaa noita raivareita. Se on lapsena saanu kovan iskun päähänsä ja silloin todettu ettei ole mitään vauriota. Mutta en tiä, oisko sillä p itkäaikaisia vaikutuksia. Puolet elämästään on kärsiny migreeneistä ja ne on pahentuneet ja lisääntyneet ajan myötä. ja aina kun pahempi migreenikausi päällä niin raivoherkempi... Ei se suostu lääkärille ku tästä ehottelen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joskus mulla tulee sellainen hölmö ajatus, että miehellä on varmasti jotain fyysistä vikaa pääsä mikä aiheuttaa noita raivareita. Se on lapsena saanu kovan iskun päähänsä ja silloin todettu ettei ole mitään vauriota. Mutta en tiä, oisko sillä p itkäaikaisia vaikutuksia. Puolet elämästään on kärsiny migreeneistä ja ne on pahentuneet ja lisääntyneet ajan myötä. ja aina kun pahempi migreenikausi päällä niin raivoherkempi... Ei se suostu lääkärille ku tästä ehottelen..

No kannattaskohan kumminkin vielä puhuu sille ennen kuin homma karkaa kokonaan käsistä! Ja jotain seuraamuksia pitää ukolle olla, jos muksuja mätkii. Mä sanoisin omalleni (meillä kans kolme lasta) ihan saletisti, että kerta vielä, niin mä ilmotan jollekin viranomaiselle. Hitto, että ärsyttää tollaset ihmiset....on se kivaa lapsille kasvaa tuommosessa perheessä. Pikku hiljaa lapset kasvaessaan haluavat ja alkavat muuttua "tapetiksi" , kun yrittävät välttää isänsä raivokohtaukset ja niitä seuraavat mätkimiset. Kivaa elää pikku pelossa koko ajan.

No löytyihän se oikea hakusana... olihan tänne joku vielä kommannu... Tää oli nyt vaan tämmönen purkautuminen.. Mutta oishan se kiva kuulla muiltakin etten ihan turhasta panikoi...

Mä en vois jättää lapsiani tollaselle tyypille. Ihan varmasti hermostuu niille ja monta kertaa. Vie lapset jollekkin vakaammalla henkilölle hoitoon. Voi vaan ihmetellä mistä jotkut löytää noita kummajaisia miehekseen ja lastensa isäksi...huoh.....:(

Yhteistyössä