Apua! Millä ihmeellä saan nännit piiloon?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nännimäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nännimäinen

Vieras
Mulla on ongelma. Nännit, jotka näkyvät ihan liikaa (yöks). Ostan aina kevyesti topattuja liivejä, en koskaan ohuita, koska niistä nännit näkyvät auttamattomasti läpi. En voi kovin paksusti topattuja ostaa, koska rintani ovat muutenkin liian isot (DD) enkä todellakaan liiveillä korostaa entisestään.

Aina nännit eivät näy, mutta joskus ne oikein töröttävät paidan läpi tein mitä tahansa. Tosiaan on topatut liivit ja joskus laitan jopa sellaisen pumpulipuhdistuslapun nännin päälle. Mutta joskus kun pidän ihonmyötäistä paitaa niin nännit näkyy siltikin! Siis wtf näiden kanssa pitäisi tehdä??? Liian ihonmyötäisiä paitoja taas en voi edes pitää, sillä niiden pumpulilappujen ääriviivat näkyisivät. Vähänkö vituttaa :(

[QUOTE="Meimi";23810130]Kaupoissa on myytävänä "nänninpeittäjiä", esim. Kappahlista löytyy.[/QUOTE]

Miksen minä ole ikinä hoksannut tuollaisia?! Missä osastolla niitä on? Alusvaatteiden luona? En kehtaa mennä kysymään myyjältä. Hei ethän vaan huijaa, että menisin kyselemään myyjältä!

[QUOTE="vieras";23810142]Pistä lisää vaatteita niin ei palele eikä nännit nouse pystyyn.[/QUOTE]

Ne töröttää välillä vaikkei palelisi enkä olisi kiihottunut tms. Yhtäkkiä vaan huomaan, että ei juma...

[QUOTE="aapee";23810218]Miksen minä ole ikinä hoksannut tuollaisia?! Missä osastolla niitä on? Alusvaatteiden luona? En kehtaa mennä kysymään myyjältä. Hei ethän vaan huijaa, että menisin kyselemään myyjältä![/QUOTE]

Mäkin näin sellasia siellä kun ostin tänään liiveihin läpinäkyvät olkaimet Lindexiltä. Samalla hyllyllä näytti olevan geelitäytettä liiveihin ja silikoniset nännisuojat.

[QUOTE="heips";23810237]Mäkin näin sellasia siellä kun ostin tänään liiveihin läpinäkyvät olkaimet Lindexiltä. Samalla hyllyllä näytti olevan geelitäytettä liiveihin ja silikoniset nännisuojat.[/QUOTE]

Voe mahoton. Käyn heti ensi viikolla katselemassa! Kiitos!

[QUOTE="Mia";23810253]laastarit vaan, kuten monilla juoksjoilla (myös miehillä) tosin syy ihan toinen ;-)[/QUOTE]

Täh? Miksi ne miesjuoksijat teippaa nännejään? :o Mulla on aika herkkä iho niin voin vaan kuvitella millaiseksi nännien iho menee jos teippaan ne.

[QUOTE="aapee";23810279]Täh? Miksi ne miesjuoksijat teippaa nännejään? :o Mulla on aika herkkä iho niin voin vaan kuvitella millaiseksi nännien iho menee jos teippaan ne.[/QUOTE]

Paita raapii heiluessaan siinä nännin päällä, siksi parempi teipata. Teipin ja nännin väliin siis harso tms ;)

Yhteistyössä