apua mikä tilanne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua kaipaava

Vieras
Olin eksäni kanssa sängyssä ja epäilen olevani raskaana.... Voipi kyllä olla että stressistä menkat myöhässä, eilen ois pitänyt alkaa... Meillä on ennestään yksi lapsi ja pärjän hyvin yksin... Jos olen raskaana pärjään kyllä toisenkin kanssa yksin, mutta se kaikki muu pelottaa... Esim eksä raivostuu eikä tosiaan usko ettei lapsi ole hänen (en ole ollut muiden kanssa sängyssä ), hän seurustelee hullun päihdeongelmaisen naisen kanssa eli ongelmia tulossa... Luulin heidän eronneen, mutta valhetta sekin oli :(. Rakastan yhä eksääni, mutta tiedän ettei hän palaa luoksemme, eikä se olisi edes mahdollista... Raskaustesti tarvisi kai mennä ostamaan, en vaan uskalla... Toisaalta toivon kovasti raskautta, uusi vauva olisi ihana yllätys, mutta kaikki se muu ei.... Muita samankokeneita, vai olenko ainoa idiootti joka mennyt eksän kanssa sänkyyn ja pelkää raskautuneensa ?

Mulla melko samanlainen tilanne, mut testasin äsken puhtaan negan :( Tosin menossa vasta kp28 mut tuskin tässä raskaana sit ollaan.. oisin sitä salaa toivonut vaikka jos niin ois ollu ni en todellakaan tiedä mitä oisin sit tehny..

sano sille totuus, että saatat olla raskaana mutta et ole varma onko se hänen lapsensa, minusta lapset ovat ihania, niin sinustakin. voit aivan hyvin kasvattaa sen yksin ja sitten kun saat miesystävän ,hänestä tulee isähahmo jos se haluaa niin. tuntisit varmasti syyllisyyttä jos tekisit abortin...mutta jos exäsi oikeasti välittää yhteisestä lapsestanne, hän välittää muistakin. tässä on mahdollisuus saada hänet takaisin jos pelaat oikein. onnea lapsen johdosta, kävi miten kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
sano sille totuus, että saatat olla raskaana mutta et ole varma onko se hänen lapsensa, minusta lapset ovat ihania, niin sinustakin. voit aivan hyvin kasvattaa sen yksin ja sitten kun saat miesystävän ,hänestä tulee isähahmo jos se haluaa niin. tuntisit varmasti syyllisyyttä jos tekisit abortin...mutta jos exäsi oikeasti välittää yhteisestä lapsestanne, hän välittää muistakin. tässä on mahdollisuus saada hänet takaisin jos pelaat oikein. onnea lapsen johdosta, kävi miten kävi.

Ei ole mahdollisuutta ettei olisi hänen, yli 6 vuoteen en ole muiden kanssa ollut sängyssä.... Eksä välittää omalla tavallaan kovasti lapsestamme, mutta uusi elämä menee kuitenkin lapsemme yli... Takasin palu ei onnistu, hänellä nykyään tosi paha huumeongelma eikä edes halua muuttua... :( Pelottaa vaan kaikki muu, toisaalta kädet ristissä toivon raskautta.. En uskalla tehdä testiä ja pettyä... Vaikkakin tiedän miten raskas ja vaikea uusi raskaus olisi...

Ihanko tosissaan toivot itsellesi tuommoista elämää.
Minä tasan toivoisin, että et ole raskaana (jo pelkästään lapsen vuoksi).
Miksi pyöriä huumehörhöjen kanssa, kun tästäkin maasta löytyy ihan normaaleja päihdevapaita ihmisiä, joiden kanssa on mahdollista perustaa vankempikin pohja elämälle.
Tiedän mitä on kun tunteet vie, mutta aina voi ottaa järjen käteensä, ajattele lastasi edes, jos et itseäsi.

Itsekin ihmettelen miksi menin sänkyyn.. Ei rakkaus lopu, vaikka toisella ongelma... En sentäs enää halua häntä luoksemme :). Jos olen raskaana, tilanne ei todellakaan ole ihanteellinen vAauvalle, ei isää... Ja kuka huolisi minut 2 lapsen yh-äidin jonka lapsien isä on nisti... Ei kovaa tunkua :) Toisaalta olen lähes vuoden ollut jo yksin enkä tosiaan tarvitse uutta miestä, vanhasta toipuminen sen verran rankkaa ettei uutta tänne heti.... Vaikka tiedänkin miten hölmöä olisi saada vauva niin silti olisin hänestä ilonen :)

Tiedän et oli hölmöä kirjottaa tänne, ei täältä muuta saa kuin haukkuja.... Juu oma vika on, en mä tästä muita ole syyttänyt... Kysyin vaan onko muita yhtä HÖLMÖJÄ KUIN MINÄ ? :(
Tilanne on niin paha etten kehtaa kavereillekaan kertoa, jollen ole raskaana ei heidän tarvi saada tietää mun antaneen eksälle...
Haluaisin vaan niin kovasti vauvan, lapsellemmekin teksi hyvää saada sisarus, jakaa äidin huomio... Hän on naapurien mukaan liian kiinni minussa, itse asiassa näe ongelmaa... Ei pienen lapsen kuulukaan olla muiden kuin äidin kanssa, syksyllä menee hoitoon ja uskon tilanteen helpottavan ... Silti niin tahtosin vauva... Joo ja kunnon miehen ja normaalin perheen, mutta niitä elämällä ei ole minulle tarjota... Kai sitä yksinäinenkin nainen saa haluta lasta ?

Etkö pelkää tauteja, kun kerta ukko on nisti ja uusemäntäkin pahasti päihdeongelmainen?

Kyllä mä sua ymmärrän. Oishan se kiva saada lapselle sisko/veli ja vieläpä niin, että eivät olisi mitään puolisisaruksia. Tiedät varmasti itse omat voimavarasi ja sen että jaksaisisit hyvin kahden lapsen kanssa. Ainoa ongelma on tosiaan tuo ex. Siitä sun ois päästävä sitten kokonaan eroon. Narkkari ei oo mikään hyvä isämalli lapsille ja hänen seuransa ei varmasti tee hyvää sinullekkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itsekin ihmettelen miksi menin sänkyyn.. Ei rakkaus lopu, vaikka toisella ongelma... En sentäs enää halua häntä luoksemme :). Jos olen raskaana, tilanne ei todellakaan ole ihanteellinen vAauvalle, ei isää... Ja kuka huolisi minut 2 lapsen yh-äidin jonka lapsien isä on nisti... Ei kovaa tunkua :) Toisaalta olen lähes vuoden ollut jo yksin enkä tosiaan tarvitse uutta miestä, vanhasta toipuminen sen verran rankkaa ettei uutta tänne heti.... Vaikka tiedänkin miten hölmöä olisi saada vauva niin silti olisin hänestä ilonen :)

Enemmän kuitenkin olisin huolissani siitä, että onko tuleva lapsi terve.
Se isän huumeiden käyttö kun saattaa paljonkin vaikuttaa vauvan kehitykseen.
Esim. epämuodostumia ja käytöshäiriöitä.. :(

Mä suosittelisin nyt myös kipin kapin sukupuolitautitesteihin menoa! Mahdollinen raskaus ei kyllä ole ainoa huolenaiheesi, sullahan voi olla vaikka mikä hiv tai hepatiittitartunta. Voi apua!

Pelkään tosiaan tauteja... Lekurille aika ens viikolla ja lähete testeihin , toivottavasti ei ole mitään tauteja. Kiitos sulle "vieras", ymmärsit täysin miltä musta tuntuu... Eksästä todellakin olisi päästävä kokonaan eroon, ennen envoi alottaa uutta elämää.... Ja lapselle hänestä ei isäksi ole, tulee aina kovasti pettymyksiä kun ei häneen voi luottaa...Lapsi kuitenkin rakastaa ja kaipaa isäänsä aivan hirveästi... Niin inhottava tilanne... Ja silti toivon tähän toista lasta... Hullua :(

Isän huumeiden käyttö ei vaikuta lapseen, ei siis aiheuta kehityshäiriöitä eikä epämuodostumia.. Eri asia taas on onko mulle tarttunut joku tauti, niin kamala asia ettei pää kestä miettiä... Funtsitaan lej´kurikäynnin jälkeen , toivotaan parasta...

Yhteistyössä