Apua, mikä tämmönen näköjuttu on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Auralta kuulostaa, eli migreeni olis tulossa. Mulla pari kertaa ollut tuollaista, ja jonkin ajan päästä on alkanut päätä särkeä. Jos vähänkään alkaa päätä jomottaa, niin ota äkkiä särkylääkettä.

juu migreenihän se. näköhäiriö menee yleensä ohi n. puolessa tunnissa. mulla ei yleensä edes päätä särje, mut tulee höntti olo! jos voit mee pitkälleen pimeeseen huoneeseen ja ota ihan rauhallisesti, ei ole vaarallista!

Ei särkenyt mullakaan.soitin sillon paniikissa sairaalaan ja ne sanoi että todennäköisesti kivuton migreeni...mutta kannattaa olla tarkkana et jos se jatkuu tunteja et varulta käyt sairaalassa.nuissa näköhäiriöissä ei kannata leikkiä...taisin muuten sitten jonku ajan päästä kokeilla särkylääkettä,et jos se auttas näköjuttuun ja muistelen et oli apua.

Mulla kanssa oli eilen, oikealla puolella. Oli vaakatasossa sellainen sahalaitakuvio, kirkas ja jotenkin sellainen "kristallinvärikäs". Yhtään ei päähän sattunut. Lukea ei oikein nähnyt, kun se hässäkkä oli siinä ihan rivillä. Meni ohi sellaisessa vartissa.

Tunnin päästä noin puutui oikean käden nimetön ja pikkusormi. Meni ohi kans jossain vartssa. Tunnin oli vielä tosta valveilla ja menin nukkumaan. Tässä aamulla ei mitään.

Joku flussa?

Kuulostaa migreeniltä..itelläni muutaman kerran kivuttomana käynyt.
Raskaana ollessa pelästyin ihan hemmetisti kun kerran ensin tuli nuo kuviot, sitten puutui toinen käsi/sormet ja sitten tuntui ettei puhetta pysty tuottamaan, sanoja piti miettiä pitkään ja korvat humisi, ei oikeen kuullutkaan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Kuulostaa migreeniltä..itelläni muutaman kerran kivuttomana käynyt.
Raskaana ollessa pelästyin ihan hemmetisti kun kerran ensin tuli nuo kuviot, sitten puutui toinen käsi/sormet ja sitten tuntui ettei puhetta pysty tuottamaan, sanoja piti miettiä pitkään ja korvat humisi, ei oikeen kuullutkaan mitään.

Hei, mulla kans toi puhe meni vaikeeksi. Täällä Tampereella asun, ja soitin sinne kaupugin helppinumeroon, enkä meinannut milläään saada suustani ulos sanaa migreeni. Kerroin ottaneeni buranan, sekin sana oli hyvin vaikea, ja jäin miettimään menikö sana oikein.

Hmm. Mulla ollut paha migreeni alle murrosikäsenä. Sen jälkeen muutamia kohtauksia pitkin matkaa. Nyt 39-vuotias. Ikään oo noita auroja näkyny, tiedän kyllä että kuuluvat oireistoon.

Olisko tulossa takaisin tuo migreeni :C

mulla oli eilen tommonen näköhäiriö ekaa kertaa elämässäni, en nähnyt tietokoneen ruutua. Koska itse epäilin migreeni otin särkylääkkeen. Työterveyshuoltoon jätin soittopyynnön, käskivät ottaa vielä toisen särkylääkkeen ja kotiin. Sit lääkäriin, jos ei helpota. Ja päänsärky, huono olo siitä tuli eli migreenikohtaus, joka meni sitten aika helposti ohi, kun olin heti lääkinnyt itseäni. Käskivät vielä käydä jälkeen päin lääkärissä, ilmeisesti täsmälääkitystä varten.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
mulla oli eilen tommonen näköhäiriö ekaa kertaa elämässäni, en nähnyt tietokoneen ruutua. Koska itse epäilin migreeni otin särkylääkkeen. Työterveyshuoltoon jätin soittopyynnön, käskivät ottaa vielä toisen särkylääkkeen ja kotiin. Sit lääkäriin, jos ei helpota. Ja päänsärky, huono olo siitä tuli eli migreenikohtaus, joka meni sitten aika helposti ohi, kun olin heti lääkinnyt itseäni. Käskivät vielä käydä jälkeen päin lääkärissä, ilmeisesti täsmälääkitystä varten.

Mä otin kanssa buranaa ja koitin levätä..kahen lapsen kanssa..no kamalaks meni ja oksensinkin. :x Olo on vieläkin aika hutera ja yläkropan lihakset hirmu kipeet :o

Yhteistyössä