K
Kippuravarvas
Vieras
Alko vasemmassa silmässä yhtäkkiä tommonen värisevä ja värikäs..mikä toi nyt on..peittää vähän niinkuin näkökenttääkin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Niin ei siis yhtään pää särje tms.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kuulostaa migreeniltä..itelläni muutaman kerran kivuttomana käynyt.
Raskaana ollessa pelästyin ihan hemmetisti kun kerran ensin tuli nuo kuviot, sitten puutui toinen käsi/sormet ja sitten tuntui ettei puhetta pysty tuottamaan, sanoja piti miettiä pitkään ja korvat humisi, ei oikeen kuullutkaan mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja no:paska valuu aivoista alaspäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja no:paska valuu aivoista alaspäin.
Tää se tais olla :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:mulla oli eilen tommonen näköhäiriö ekaa kertaa elämässäni, en nähnyt tietokoneen ruutua. Koska itse epäilin migreeni otin särkylääkkeen. Työterveyshuoltoon jätin soittopyynnön, käskivät ottaa vielä toisen särkylääkkeen ja kotiin. Sit lääkäriin, jos ei helpota. Ja päänsärky, huono olo siitä tuli eli migreenikohtaus, joka meni sitten aika helposti ohi, kun olin heti lääkinnyt itseäni. Käskivät vielä käydä jälkeen päin lääkärissä, ilmeisesti täsmälääkitystä varten.