Apua,mihin päivät meni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olava

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
4 750
1
36
Mä justiinsa tajusin, että tuo mein pieni neiti täyttää ensi kuussa vuoden :o olen pitkään sanonu kaikille, että se on 9kk. Mitäköhän mun päässä oikein liikku :laugh: Järkytyin totaalisesti ku neuvolan täti sano, että ens kuussa on sitten 1-vuotis neuvola, mä olin ihan että ei voi olla :whistle: :ashamed:

Mä oon kanssa aina joutunut miettiin kun ihmiset kysyy, että minkä ikäinen on, että minkäs ikäinen tämä nyt olikaan.... jotenkin ne viikot ja kuukaudet vaan häviää jonnekin!

:D "Olen pitkään sanonu kaikille, että se on 9kk." :laugh:

Mie en vieläkään oikein osaa sanoa noita kaksosia muuksi kuin vauvoiksi, vaikka sunnuntaina täyttivät vuoden. :heart: :heart: Ei mee mun jakeluun vielä kunnolla, vaikka taaperoita noi on "virallisesti".

Niin ja mies täyttää huimat 25v täs kuus. :D Huimaa. Oli 19v, kun tavattiin. Ja mie päätin, että toukokuussa täytän 20v 27 vuoden sijaan. :saint:

Puhuin ukkoni kans äsken puhelimessa ja kerroin tän järkyttävän uutisen ja se oli pitkään hiljaa ja kuuli oikein ku sillä raksutti sitte sieltä kuulu, että ei voi olla :o lopulta sekin usko uutisen ja nyt sitten molemmat mietitään et mihin toi aika tästä välistä meni :ashamed:

Yhteistyössä