Apua! Mies otti kissaa hännästä ja löi sen täysillä seinään!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v

Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|

Silloin vanhemmat ei saa tuohon tukea, alle 3v:sta saa meinaan Kelalta kotihoidontuen ja yli 3v:sta yksityisenhoidontuen joka on 160?/kk.

Sinun tapauksessasi mä hinnoittelisin ennemmin tuntitaksan mukaan...

Siis saavathan he sen kotihoidontuen...?

Ajattelin tuon 500e ns lähtöhintana, josta voisi aloittaa palkkaneuvottelut. Tuo olisi se 8h/päivä, 5/viikko ja siitä sitten laskettaisiin todellinen tunteja vastaava hinta...?

Vai mikä olisi hyvä tuntipalkka mielestäsi? Voiko illasta tai yöstä pyytää enemmän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v

Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|

Silloin vanhemmat ei saa tuohon tukea, alle 3v:sta saa meinaan Kelalta kotihoidontuen ja yli 3v:sta yksityisenhoidontuen joka on 160?/kk.

Sinun tapauksessasi mä hinnoittelisin ennemmin tuntitaksan mukaan...

Siis saavathan he sen kotihoidontuen...?

Ajattelin tuon 500e ns lähtöhintana, josta voisi aloittaa palkkaneuvottelut. Tuo olisi se 8h/päivä, 5/viikko ja siitä sitten laskettaisiin todellinen tunteja vastaava hinta...?

Vai mikä olisi hyvä tuntipalkka mielestäsi? Voiko illasta tai yöstä pyytää enemmän?

No tuota, oikeesti sitä kotihoidontukea ei saa jos jompikumpi vanhempi tai yksityinen PALKATTU hoitaja ei hoida lasta.. Mutta jos sen saavat, niin 500? on ok. =)

niin ja mikä kunta, jos saa hirmuisesti kuntalisää niin voi olla yli 500???
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?

Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia... :D

570e? Oho! :D Nyt nousi työmotivaatio 110%! ;)

mutta laskeppas siitä pois kaikki kulut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lame:
Tai olla vaan leikki kissa
Otsikosta voi jo täälä usein päätellä et trolli kyseessä

No shit, Sherlock.

Ei se aina varmaa ole, täälläkin paljon julmia miehiä omaavia henkilöitä
Vappu on ja kännissä tuollainen voi hermostuessaan lydäkin kissan seinään
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?

Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia... :D

570e? Oho! :D Nyt nousi työmotivaatio 110%! ;)

mutta laskeppas siitä pois kaikki kulut...

No eikai tuosta hirveesti kuluja tule...? 100e lasta kohden ehkä? Vai olenko ihan ulalla...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v

Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|

Silloin vanhemmat ei saa tuohon tukea, alle 3v:sta saa meinaan Kelalta kotihoidontuen ja yli 3v:sta yksityisenhoidontuen joka on 160?/kk.

Sinun tapauksessasi mä hinnoittelisin ennemmin tuntitaksan mukaan...

Siis saavathan he sen kotihoidontuen...?

Ajattelin tuon 500e ns lähtöhintana, josta voisi aloittaa palkkaneuvottelut. Tuo olisi se 8h/päivä, 5/viikko ja siitä sitten laskettaisiin todellinen tunteja vastaava hinta...?

Vai mikä olisi hyvä tuntipalkka mielestäsi? Voiko illasta tai yöstä pyytää enemmän?

No tuota, oikeesti sitä kotihoidontukea ei saa jos jompikumpi vanhempi tai yksityinen PALKATTU hoitaja ei hoida lasta.. Mutta jos sen saavat, niin 500? on ok. =)

niin ja mikä kunta, jos saa hirmuisesti kuntalisää niin voi olla yli 500???

Siis eikö lapsesta aina saa kh-tuen, jos hän ei ole pk:ssa tai muuten kunnallisessa, eikä saa sitä yksityisen hoidon lisää vai tukea vai mikä se ny oli...? Me saimme ainakin esikoisesta vielä viimekesänä, kun teimme eri vuoroja ja lapsi siis oli kotihoidossa vaikka molemmat olimme töissä.

Kuntalisästä en tiedä, kun itse en ole siihen oikeutettu. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?

Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia... :D

570e? Oho! :D Nyt nousi työmotivaatio 110%! ;)

mutta laskeppas siitä pois kaikki kulut...

No eikai tuosta hirveesti kuluja tule...? 100e lasta kohden ehkä? Vai olenko ihan ulalla...?

Jos siis verokirjalla työskentelisi. Ja lapsia saa kuitenkin olla vain 4 lasta muistaakseni. Ja jos omia on jo pari niin eipä palkkaus ole häävi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kraa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikun mulla on se liilakeltanen pilleri ottamatta. Vois lukee vähän tarkemmin ennenku vastaa mitä sattuu!

Vähä vois kans miettiä mitä juilmiiksia sisältään suoltaa ja mistä ne ovat lähtöisin

Kyllä mä aika kauan mietin mitä keksisin, et herättäis edes vähän huomiota... Yks vaihtoehto oli myös "Appiukko iski anoppia kirveellä päähän", mut totesin, et kissa varmaan sais suuremmat sympatiat. :D

Hitsi ku täällä on aina näitä takakireitä akkoja! :D
 
Tuli vielä mieleen, että kuuluko muuten hoitolapsille järjestää jotain erityistä "häppeninkiä", vai riittääkö normi lapsiperheen elämä akselilla koti-piha-leikkikenttä-avoin pk...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuli vielä mieleen, että kuuluko muuten hoitolapsille järjestää jotain erityistä "häppeninkiä", vai riittääkö normi lapsiperheen elämä akselilla koti-piha-leikkikenttä-avoin pk...?

Hmm. No jos niitä kemiantunteja...? Homman voisi toki hoitaa vaikka viemällä lapsia Heurekaan ja varaamalla sieltä laboratorioajan pienille. Mutta ihan kotikemiaakin, leipomista ja ruoanlaittoa sekä leivinjauhepommeja ja semmoista pientä.

Pääasiassa siis riittää normiarki, mutta joskus tarvitaan myös juhlaa tai muuta suurempaa hetkeä. Se auttaa myös pph:aa itseään jaksamaan.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A
A
Viestiä
1
Luettu
2K
N
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä