apua mies on ihan hullu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5Moi!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi tarvitset siihen lastensuojelun apua? Etkö voi ihan itse omatoimisesti muuttaa pois miehen luota?

Toki jos on esim. väkivallan uhka niin pääset varmasti hetkeksi turvakotiin.

Ei mutta palsta antaa vertaistukea ja "varmoja" diagnooseja narsismista.

Laitat huomenna asuntohakemuksen kaupungin asuntotoimistoon. Jos miehestä on vaaraa lapsille niin yhteys lastensuojeluun, jos vaaraa sinulle niin yhteys poliisiin ja sitten lähtö turvakotiin, josta saa sitten apua asunto- ja huoltajuusasioissa.

Ei tarvii mihinkään lastensuojeluun vaan soitat ihan normi sossuun,joka hoitaa toimeentulotuki asioita.

Eikö teillä perkules kellään ole TÖITÄ JA TULOJA???? Ihan normisettiä vissiin käydä sossun luukulla heti kun esim. pitää löytää oma asunto. Itse en ole kertaakaan käynyt sossusta hakemassa rahaa muuttoon, töistä ne rahat on tienattu nekin.

mies uhkailee mun henkeä. Ei suostu lähtemään asunnosta vaikka tämä on mun nimissä ja hän ei ole kirjoilla. Tekee kuulemma elämästäni helvetin jos vien lapsen hänen luota pois. Käyttää alkoholia paljon ja rahaa kuluu siihen ym. Ei osallistu lapsen hoitoon ja en uskalla lasta hänelle edes jättää. Huh miten pääsen Tästä kamalasti tilanteesta pois?

mies uhkailee mun henkeä. Ei suostu lähtemään asunnosta vaikka tämä on mun nimissä ja hän ei ole kirjoilla. Tekee kuulemma elämästäni helvetin jos vien lapsen hänen luota pois. Käyttää alkoholia paljon ja rahaa kuluu siihen ym. Ei osallistu lapsen hoitoon ja en uskalla lasta hänelle edes jättää. Huh miten pääsen Tästä kamalasti tilanteesta pois?

Soitto poliisille, jos mies ei asunnossasi asu.

Soita Naisten Linjaan. Siellä vastaa ihmiset, jotka "näkevät" tilanteesi itseäsi selvemmin. He osaavat myös auttaa siinä, että miten toimia käytännössä, esim. lähestymiskiellon kaa. Sä tarvitset ehdottomasti lähestymiskiellon. Ja vaadi, että isä ainakin alkuun saa tavata lastaan vaan tuetusti tai valvotusti ja ettei sun tarvitse nähdä sitä miestä.

Yhteistyössä