Apua,mies ei anna..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja daisies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

daisies

Vieras
Löytyykö muilta haluttomia miehiä? Nyt alkaa olla omat keinot käytetty ja huonoiksi todettu. Eli miestäni ei nykyään kiinnosta seksi yhtään,viimeksi sain n.3kk sitten. Olen ehdotellut miehelle useasti ja aina saan samantapaisen vastauksen että ei tee mieli. Ollaan keskusteltu asiasta ,mutta mitään edistystä ei tapahdu. Yritin herätellä seksihaluja lisäämällä "palveluksia" häntä kohtaan,jolla toivon hänen tajuavan tekevän saman minulle.Yksisuuntaiseksi jäi se homma. Yritin aikaisemmin olla vähemmän saatavilla,jospa sitten miestä alkaisi enemmän hommat kiinnostaa,ei mitään vaikutusta. Olen yrittänyt puhua tuhmia,ketkutella vähissä vaatteissa, vihjaillut selkeästi ja vähemmän selkeästi. MIKÄÄN ei auta.. Olisiko muilla samassa tilanteessa olleilla jotain vinkkiä mistä voisi johtua/mitä tehdä asialle?

Minkä takia työ naiseläjät ootte heti syyllistämässä miestä??? Kysympähän vaan! Ootteko koskaa miettiny et tää ns "pihtaamine" on saattanu alkaa siinä vaiheessa suhetta ku mies on halunnu enemmä seksiä ku työ ite ja kun ei oo saanu ni tyytyny vaan olemaa ilman ja sit siitä sitte oppinu olemaan melkee ilman? Näi miulle ainakii tapahtu jossai vaiheessa. Ja sitte ku tilanne on ettei naine saa aina ku haluaa ni heti syytellää et "MIEHEL ON TOINE", "MIEHEL ON MASENNUS", "MIEHEL ON EREKTIOHÄIRIÖ". Mit vit. Ihan oikeesti ehkä se oma käsi on vaan parempi kun se pihtaava akka siellä sängynpohjalla.

Yhteistyössä