Apua miehen kuorsaukseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuorsaajan vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuorsaajan vaimo

Vieras
Mies kuorsaa nykyisin joka yö, enkä pysty siinä korinassa nukkumaan vaikka pidän korvatulppia. Tänään meinas palaa pin na kun ajattelin että otan pienet tirsat olkkarin sohvalla vauvan nukkuessa aamupäikkäreitä. Se kun taas heräs jo 5.30...niin ei, oven läpi kuuluu erään kuorsaus. Nyt sitten silmät ristissä kärvistellään tää päivä ja pitäis jaksaa lähteä illalla synttäreille ja nukkumaan pääsee ties milloin. Onko kellään tietoa mikä auttaa? Apteekista ostin jo jotain suihketta, mutta ei toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja kuorsaajan vaimo:
Mies kuorsaa nykyisin joka yö, enkä pysty siinä korinassa nukkumaan vaikka pidän korvatulppia. Tänään meinas palaa pin na kun ajattelin että otan pienet tirsat olkkarin sohvalla vauvan nukkuessa aamupäikkäreitä. Se kun taas heräs jo 5.30...niin ei, oven läpi kuuluu erään kuorsaus. Nyt sitten silmät ristissä kärvistellään tää päivä ja pitäis jaksaa lähteä illalla synttäreille ja nukkumaan pääsee ties milloin. Onko kellään tietoa mikä auttaa? Apteekista ostin jo jotain suihketta, mutta ei toimi.

Oliko Silence-sprayta jota kokeilitte?

Kannattaa kokeilla niitä nenälaastareita. Ne oli nimeltään joku Breath right tai joku semmonen..en muista tarkkaan. Apteekista saa 10 ja 30kpl:n paketeissa ja ne toimii :) Mie joskus apteekista sain näytekappaleita ja mies niitä testas ja sen jälkeen ollaan ostettu ja mie nukun niin paljon paremmin ja mieskin nukkuu paljon paremmin, ku ei kuorsaa ja ollaan paljon pirteempiä päivisin.

Kun mies sit kans suostuis tuohon tupakat pois ja laihdutus -juttuun ;) (Ei kyllä ole edes mikään lihava...) Ihmetyttää mikä on tullut, kun ei ennen kuorsannut: vissiin alkaa ikä vaikuttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Wellness:
Alkuperäinen kirjoittaja kuorsaajan vaimo:

Oliko Silence-sprayta jota kokeilitte?

Ei kun Zedopor. Siitä saa onneks rahat takasin jos ei toimi. Toivon mukaan löydän kuitin jostain.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Kannattaa kokeilla niitä nenälaastareita. Ne oli nimeltään joku Breath right tai joku semmonen..en muista tarkkaan. Apteekista saa 10 ja 30kpl:n paketeissa ja ne toimii :) Mie joskus apteekista sain näytekappaleita ja mies niitä testas ja sen jälkeen ollaan ostettu ja mie nukun niin paljon paremmin ja mieskin nukkuu paljon paremmin, ku ei kuorsaa ja ollaan paljon pirteempiä päivisin.

Mä komppaan tätä :) meilläkin alettiin nukkuun parempia yöunia ku isäntä osti noita laastareita.

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Mä komppaan tätä :) meilläkin alettiin nukkuun parempia yöunia ku isäntä osti noita laastareita.

Täältä kans piste noille laastareille. =)

Munki mies kuorsaa. Laastari ei auta kun ongelma läskeissä ja siellä nielussa, ei nenässä. Yörauha jo on erihuoneiden ja tulppien ansiosta, mutta hän itse on väsynyt aina kun ei saa kunnon unta.

itse ostin zedopor suihketta, isäntä kun valitti että kuorsaan kamalasti. Vaikuttanut hyvin. Enää ei tule kylkeen tökkimisiä ja itsekkin nukun hyvin aamuun saakka.

meillä mä nukun nykyään yksin meidän makakrissa kun mies kuorsaa niin kovasti että itse en voi nukkua. ja se menee siihen että tökin miestä kyljelleen ja mies herää eikä saa unta eli kumpikaan emme voi sitten nukkua.. ei tämäkään kyllä kivaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
meillä mä nukun nykyään yksin meidän makakrissa kun mies kuorsaa niin kovasti että itse en voi nukkua. ja se menee siihen että tökin miestä kyljelleen ja mies herää eikä saa unta eli kumpikaan emme voi sitten nukkua.. ei tämäkään kyllä kivaa ole.

Käytän korvatulppia.Itse kuorsaan(en kovin äänekkäästi) jopa mahallani nojatessani käsiin! :laugh:

ei oo kiva olla kun akka vittuilee joka päivä ettei saanut nukutukx avo-ero lähellä....no silence ei auta paskaan nyt nokkalaastarit ja snoreeze kehiin niin kirjottelen viikonpäästä et tuliko ero