H
hepl
Vieras
Meidän 3v poika kakkasi viimeksi toissapäivänä, mutta on nyt kakkaillut harvakseltaan koska on juuri oppinut käymään pöntöllä eikä kakka vielä tule päiväkodissa. Luumulla ja kuiduilla, runsaalla vedellä on tähän saakka saatu pidettyä maha sopivalla. Kakka on nyt kovalla, itki eilen illalla ja yölläkin että maha ja peppu on kipeä ja kakka ei tule vaikka pöntöllä kuinka ähkii. Kakka ei tule pottaan eikä enää vaippaankaan (yritettiin, vaikka juuri päästiin vaipasta eroon) .
Annoin tänä aamuna Microlaxin, tulollansa vaikutti tosiaan olevan iso kakka. poika kipitti hetken päästä pöntölle mutta ei tainnut tulla kuin se lääke ulos... Koska uskaltaa antaa uuden Microlaxin? Luulen, että ei ehtinyt vaikuttaa edes.. Nyt ei ole kipeä, katselee piirrettyjä. Levolacia tms. saadaan kun mies tulee töistä, tai jos kakka tulee niin lähdetään itse bussilla hakemaan.
Annoin tänä aamuna Microlaxin, tulollansa vaikutti tosiaan olevan iso kakka. poika kipitti hetken päästä pöntölle mutta ei tainnut tulla kuin se lääke ulos... Koska uskaltaa antaa uuden Microlaxin? Luulen, että ei ehtinyt vaikuttaa edes.. Nyt ei ole kipeä, katselee piirrettyjä. Levolacia tms. saadaan kun mies tulee töistä, tai jos kakka tulee niin lähdetään itse bussilla hakemaan.