APUA!Menenkö heti lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sairas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sairas"

Vieras
Vuoden ajan ollut outoja kipuja ja niitä tutkittu mutta toistaiseksi syytä ei ole löytynyt. Kipu pääosin jaloissa, joskus käsissä. Itsekseni tänä aikana olen ihmettelyt kun pieniä luomia lisääntynyt paljon sen lisäksi yksi luomi muuttunut mustaksi ja kuivaksi. Nyt reiteen tullut kohollaan oleva luomi jonka huomasin äsken vuotavan verta. Luomi ajoittain ollut kipeä,hankaava, punoittava ja kutiava. Raapinut en kuitenkaan ole. Ajattelin luomia poistattaa,mutta se on jäänyt kun noita muita tutkimuksia ollut niin paljon. Nyt katsoin kuitenkin tietoa kun verta tulee ja kauhistuin että JOKAINEN IHOSYÖVÄN OIRE ON ITSELLÄNI JA useampi luomi TISMALLEEN SAMAN NÄKÖINEN KUN GOOGLETIN. Paniikki tiettty iski, odotanko ja soitanko huomenna lääkäriin vai menenkö päivystykseen? Mitä itse tekisit? :(

[QUOTE="Sairas";27610220]Vuoden ajan ollut outoja kipuja ja niitä tutkittu mutta toistaiseksi syytä ei ole löytynyt. Kipu pääosin jaloissa, joskus käsissä. Itsekseni tänä aikana olen ihmettelyt kun pieniä luomia lisääntynyt paljon sen lisäksi yksi luomi muuttunut mustaksi ja kuivaksi. Nyt reiteen tullut kohollaan oleva luomi jonka huomasin äsken vuotavan verta. Luomi ajoittain ollut kipeä,hankaava, punoittava ja kutiava. Raapinut en kuitenkaan ole. Ajattelin luomia poistattaa,mutta se on jäänyt kun noita muita tutkimuksia ollut niin paljon. Nyt katsoin kuitenkin tietoa kun verta tulee ja kauhistuin että JOKAINEN IHOSYÖVÄN OIRE ON ITSELLÄNI JA useampi luomi TISMALLEEN SAMAN NÄKÖINEN KUN GOOGLETIN. Paniikki tiettty iski, odotanko ja soitanko huomenna lääkäriin vai menenkö päivystykseen? Mitä itse tekisit? :([/QUOTE]
no et kyllä ainakaan päivystykseen voi luomen takia mennä:(
Varaa aika lääkäriin ja pyydä, että poistaa verta vuotavan luomen.

päivystykseenhän VOI mennä vaikka siitä syystä että netti ei toimi, mutta ei sinne toivota ei-kiireellisiä tapauksia... ja ankeasti sanottuna, syöpä on sieltä vähiten kiireellisimmästä päästä.

mutta sensijaan lääkärille tulee varata aika aina jos huomaa muutoksia luomissa. soita lääkärille.

No ei sitä nyt perkele päivystykseen mennä luomen kanssa!!!! Oletteko te nyt ihan idiootteja. Soitat omaan tk:hon ja varaat ajan lekurille ja sillä selvä. Ja hankit itsellesi harrastuksen ja lopetat tuon luulosairauden lietsomisen guuglailemalla sairauksista, anna lekurien tehdä diagnoosit.

Juu lääkärin annankin tehdä diagnoosit. Harrastuksiakin on! :) Mutta joo huomenna varaan ajan ja jos vuoto lopu iltaan mennessä soitan päivystykseen ja kysyn voinko huoletta odotella. Vuotaa siis koko ajan.

Yhteistyössä