K
kati
Vieras
onko kukaan teistä joutunut hakemaan masennukseen apua?mistä sitä saitte?saitteko lääkityksen?
Oliko vaikeaa kertoa omista tunteistaan?
Oliko vaikeaa kertoa omista tunteistaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Tavan terveyskeskuksesta avun sain
Ei siellä paljon tarvinnu puhua, lääkäri "vaistos" jo heti, et oon masentunut ihminen :|
Masennuslääkkeet sieltä sain
Alkuperäinen kirjoittaja kati:saako semmosta kysyä että kuinka vaikea oli lähteä hakemaan apua?ja mistä tiesit että sitä tarvitset?
anteeksi uteliaisuuteni mutta itse siinä tilanteessa että tarvitsen apua enkä selviä tästä omin voimin.Päivät menee itkiessä,välillä on toki parempi mieli mutta yhtäkkiä saattaa ruveta itkemään
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kati:saako semmosta kysyä että kuinka vaikea oli lähteä hakemaan apua?ja mistä tiesit että sitä tarvitset?
anteeksi uteliaisuuteni mutta itse siinä tilanteessa että tarvitsen apua enkä selviä tästä omin voimin.Päivät menee itkiessä,välillä on toki parempi mieli mutta yhtäkkiä saattaa ruveta itkemään
Vaikeaa, todella vaikeaa :/
Mut sit tajus itekkin, et ei tästä elämästä tuu näin mitään ja ystävät ja sukulaisetkkin alkoi jo huomauttelemaan, et mitäs jos menisit lääkäriin..
Tuohon itkuherkkyyteen varmasti auttaa masennuslääkkeet :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja kati:Kiitos sinulle.Pitää rohkaista itsensä ja soittaa lääkäriin.On vaan niin kovin vaikeaa tunnustaa oma heikkoutensa,parempana aikana ajattelen etten apua tarvitse mutta jos en apua hae niin taidan päätyä mullan alle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Soitin terveyskeskuksen psykologille, kävin siellä puoli vuotta, sitten sain omalääkäriltä masennuslääkkeet. Sen jälkeen kävin vielä neljä kuukautta psykologilla. Söin lääkkeitä kahdeksan kuukautta ja pidin neljän kuukauden tauon. Nyt sitten sain 2 vuoden kuurin ja alan käymään jälleen psykologilla..pitkä prosessi, mutta kannattaa aloittaa, koska masennus vaikuttaa läheisiisi paljon ja varsinkin lapsiisi. Voimia sinulle!