Apua! Mä nään kohta yhen nettitutun :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilja1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilja1

Jäsen
10.07.2010
97
0
6
Mulla on siis ollu ihan mailikaverina yks tyttö joku vuos. Niin apua, jännittää :D mä en kumminkaan osaa puhua sille mitään ja sitte on jotain hiljasia hetkiä siinä. Sillee netin kautta osaan puhua ihan mitä vaan sille, mutta jotenkin kun ihan kasvotusten näkee, niin se on nii eri asia.
mitä mä sitten teen jos ei oikeesti kumpikaan osaa puhua mitään? :D

Joo, terkut vaan sinne jos näät nyt tän viestin :D

kirjoitat itselles paperille listan aihepiireistä joista voit aloittaa uuden keskustelun. Ja mistä haluaisit itse kertoa (esim joku tapahtuma, viime viikonlopun tekemiset tai jotain ihan arkipäiväistäkin) Ja mistä haluaisit kysyä kaveriltasi. Sitten opettelet sitä vähän ulkoa. Joten JOS teille tulee hiljainen hetki, niin keksit aiheen kuin apteekin hyllyltä, kun otat puheeksi nuo suunnittelemasi asiat :)

just tulin tuolta kotiin. Kyllähän se alussa meni vaan sillee ,että ei oikeen osannu sanoo mitään järkevää. Kyllä se sitten jonkun ajan päästä meni ohi :D kaikkee paskaa vaan puhuttiin. mutta oli niin hassua nähä :D

Munkin olis tarkoitus nähdä eräs nettituttu kahden viikon päästä ja jännittää ihan hirveesti jo nyt! :D Kun ei yhtään kumminkaan voi olla varma, millanen toinen on, jos onkin ihan täys vastakohta kuin mä ja juttu ei luistakaan, niin mitäs sitten? Good bye vaan kai sitten?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Munkin olis tarkoitus nähdä eräs nettituttu kahden viikon päästä ja jännittää ihan hirveesti jo nyt! :D Kun ei yhtään kumminkaan voi olla varma, millanen toinen on, jos onkin ihan täys vastakohta kuin mä ja juttu ei luistakaan, niin mitäs sitten? Good bye vaan kai sitten?! :D

Niinpä... kumminkin tuntee aika hyvin sen ihmisen, mutta kun ei ole ikinä nähnyt niin eihän sitä edes oikeasti tunne :D no jospa se sun tapaaminen onnistus :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilja1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ette te kauaa hengaillu yhes.

No kyllä me se 1 ½ tuntia kuule hengailtiin :D ja mun pitää mennä aamulla töihin, niin en hirveen kauaa nyt kerenny olemaa siellä :D

Ai sun nettituttu oli heti oven takana kun pistit aloituksen?

No ei :D mutta siis se oli ihan tossa alle minuutin päästä mun kodista, niin ei siinä kovin kauaa menny kävellä sen luokse. Kun laitoin tän alotuksen, niin se laittokin ehkä minuutin sen jälkeen, että mennäänkö jo. Kai mä nyt menin, en kai mä tänne jäis vaan palstailee :D

Yhteistyössä