Apua..mä en kestä enään mies jätti just puhelimessa ja on uuden muijan luona :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annu

Vieras
mulla ja miehelläni oli tosi ihana ja hellyyttävä viikko takana.. nyt hän lähti yllättäen juomaan ja just soitti vaan että hän ei halua enään olla mun kans,eikä kuulua meidän tulevan lapsen elämään.. hän tahtoo elää omaa elämää ja oli jo uuden muijan luona nyt.. Mä oon aivan rikki..
mitä mä teen??

kylmä totuus on että jatkat elämääsi. älä nyt ainakaan nöyrry ruloilemaan takas ukkoa. itket surun pois ja kasvatat vauvamasua ja otat vauvasi vastaan yksin mutta onnellsisena pinokaisestasi.

Ollaan oltu yhessä yli 2ja puol vuotta.. miten se voi olla näin kylmä ihminen?? Kännissä ja vielä kesken yötä SOITTAA!
Lapsikin syntyy muutaman kuukauden päästä.. ja mun mielestä meillä menny hyvin.. vai olenko ollu niin sokea?? Hän sanoi että toi muija on hällä ollu jo pidempään,mut en usko, tahtoi vaan varmaan ilmottaa ja erota puhelimessa että voi alkaa touhuun uuden kans(ei ole kato pettämistä )
en mä tiiä..
Sit hällä on puhelin kiinni, yritin että tällasesta puhutaan kasvotusten yms.

Mies haki kamansa taksilla.. uus muija istu kyytissä ja taksikuskin kans oikein naureskeli.
Mies oli todella kylmä mua kohtaan.. avaimen antoi heti kouraan.. ei mitään selityksiä ei mitään!! Sanoi että kertoo myöhemmin
Just soitin kaverilleni ja sain onnes hänen kans keskusteltua..
Tuntuu tosi pahalle mut tiedän että parempi näin

:hug:

Sarjota lukot uusiksi, halvempi kuin vaihto.

Viimehetken paniikki taisi iskeä miehelle, mutta älä huoli sitä takas kun alkaa kyselemään. Ja hyvältä se uuden muijan tulevaisuuskin näyttää jos sama tyyli jatkuu :kieh:

No, hyvä puoli tässä on se että helpompi tämä on mulle näin että erottiin kun mies on alkoholisti ja tahtoo vaan ryypätä yms. ei taida muija kauan kattoa tai sit on itte samanlainen. Vi*un hyvää elämää vaan niille!
Mulla ärsyttää toi tapa millä jätettiin, ei niinku voinu tän kuluneen viikon aikana kun selvinpäin oli niin puhua omista tunteistaan tai jostain yhtään mitään!!
Mä en jaksa mutta pakko lapsen takia saada itteni kasaan..
Sattuu vaikka tiedän sisimmässäni että tämä on vain parempi näin

En ota ukkoa takas vaikka mitä tekis ja kuinka anelis.. Katuukohan kun tulee selviämään?? Vai onko niin haltioissaan uudesta muijasta?

Olet vielä joku päivä onnellinen erostanne, vaikka nyt pahalta kuullostaakin.
Ajattele mitkä mahdollisuudet sinulla on nyt edessäsi. Äläkä ota alkoholistia alkoholistin tilalle vaan mies joka rakastaa sinua ja lasta niin paljon ettei ole pelkoa huomisesta.
Jaksamista sinulle.

Uskoisin että katuu, mutta onneksi antoi avaimen niin ei tule ainakaan sisään asti. Voithan lähetä tänään vaikka kahvilaan ja akirjastoon koko päiväksi jos epäilet että saattaa tulla huutelemaan oven taakse. Toisaalta, jos alkoholi on vahvasti mukana kuvioissa (eikä ole esim töissä) niin voi olla että sunnuntaihin asti menee putkessa ja sitten huonon olon myötä katumus tulee esiin.

Vaikutat vahvalta, pysykin sellaisena itsesi ja tulevan vauvan takia, keskity pitämään itsestäsi huolta niin henkisesti kuin fyysisestikin, pieni hemmottelu ei tee koskaan pahaa ;) :heart:

Hyvä kun pääsit tuollaisesta tyypistä eroon, voimia sinulle, ei ole helppoa, mutta koita jaksaa! Mies oli kusipää, ja löydät vielä aikanaan takuulla paljon paremman!

voih,tiedän miltä sinusta tuntuu mä olen käynyt tasan saman läpi! pari iltaa aiemmin mies vielä piti lähellään ja puhu että selvitään yhdessä ja että mennään naimisiin yms sit jätti tuli takas petti ja jätti uudelleen. nykyelämän näkökulmani hyvä että sellanen kusipää meni, nyt on parempi mies. mutta silloin kuin se tapahtui niin silloin romahti kaikki.

Hei, jaksamista sulle kovasti! Parempi että tapahtui nyt niin voit alusta asti suhtautua elämään kaksin vauvan kanssa. Itse siedin lurjusta liian pitkään kun ajattelin vauvan kiintyneen häneen, olis ollut parempi erota jo ennen vauvan syntymää, olisi lapsikin säästynyt mielipahalta.

*halaus*

voimia sinulle.
äläkä ota yhteishuoltajuutta, ite tein sen virheen.
olin 6kk raskaana kun ex soitti ja käski hakea tavarat tämän illan aikana.
sit kun lapsen syntymä lähestyi mies halusi takaisin. otin ja suostuin yhteishuoltajuuteen.
en vaatinut verikokeita vaikka sossuntäti sitä jankutti.
isä kirjoitti isyydentunnustuksen vapaaehtoisesti.
pari kuukautta pyöri nurkissa kun viina ja toinen nainen vei.
puolen vuoden päästä mies oli sitä mieltä että lapsi ei ole hänen.
oli kuulemma kyliltä kuullut.
sanoin, että olen valmis verikokeisiin, mutta minä en maksa niitä.
olikohan se allekirjoitusten jälkeen 6000mk mitä ne maksoi 1999.

eli suosittelen isyyden tunnustamista verikokein ettei myöhemmin tule mitään ongelmia.
ihan sama onko isä halukas jos on ollut halukas lasta tekemään on myös velvollinen elättämään jälkikasvunsa 50%.

Ei tollasen perään kannata itkee. Kummelin Vanajan sanoin; kyllä maailmaan kolmijalkoja mahtuu. Elämä jatkuu ja jos tyyppi kerran oli alkoholisti, niin tämä asia on varmasti sun ja vauvan kannalta paras mahdollinen - puolen vuoden päästä et enää käsitä miten oletkaan voinut koskaan harmitella tuollaisen lähtemistä!

Toi on ihan tyypillistä alkoholistille. Nyt skarppaat, koska kun putki katkeaa, sille tulee morkkis ja se koittaa ryömiä takaisin ja saat kokea tuon säännöllisin väliajhoin ties kuinka kauan :hug:
Ole onnellinen, että lapsi ei ole vielä syntynyt, sinun on helpompi hoitaa asiat kuntoon.

Kiitoksia kaikille halauksista yms.. kyllä tiedän että parempi kun tuli ero ennen lapsen syntymää.. Mutta niin v-mäisellä tavalla.. uus nuori muija jo kainalossa ja mulle eilen vannotti rakkautta ja puhuttiin yhteisestä tulevaisuudesta.

Toivon että muija ei kestäkään sitä ja rapulassa ukolla tulis kauhea morkkis ja omantunnontuskat jotta tajuais kuinka typerästi teki.
Vastuuseen kyllä joutuu lapsestaan, isyystestit teetän ja saa elatustuet maksaa.. JOS tahtoo lastansa tapailla niin ainoastaan lastensuojelun (vai mikä se on ) niin sen kautta.

Oletko koko teidän yhdessäolon ajan tiennyt et ukkosi on alkoholisti ?
Koska voin todellakin kokomuksesta sinulle kertoa, että sun ja lapsen on paljon parempi olla kahden kun alkoholistin kanssa !
Alkoholistilla on vain yksi palava rakkaus ja se on alkoholiin !
Koskaan et sinä eikä myös lapsi olisi mennyt sen edelle !
Ja en nyt sitten tarkoita eikö totakin sairautta voi saada kuriin ja eikö sen kanssa voi oppi elämään, mutta sitä päätöstä ei voi tehdä kuin alkoholisti itse.

Yhteistyössä