V vieras Vieras 12.06.2008 #1 olen raskaana viidennellä viikolla, toivottavasti kaveri pysyy kyydissä edelleen!!!!
? .. Vieras 12.06.2008 #2 siinä on edessä niin paöjon pehmusteita ja kaveri on niin olematon että tuskinpa sattuu mitään
J JONSERED Karhunkantaja Vieras 12.06.2008 #3 Ei yksi liukastuminen haittaa. Itse vetäisin huolella persiilleni pesukonetta kantaessani alkuraskauden aikana ja ihan hyvä, tosin vähän tärähtänyt, muksu tuli.
Ei yksi liukastuminen haittaa. Itse vetäisin huolella persiilleni pesukonetta kantaessani alkuraskauden aikana ja ihan hyvä, tosin vähän tärähtänyt, muksu tuli.
P pöh Vieras 12.06.2008 #4 mä putosin korkealta tuolilta persauksilleen kiveykselle ja tokkopa mitään tapahtu, en ole laisin huolissani. Jos olis kuukausia eteenpäin niin ehkä huolestuisin, muttei tässä vaiheessa mitkään fyysiset hässäkät kyllä matoa irrota...
mä putosin korkealta tuolilta persauksilleen kiveykselle ja tokkopa mitään tapahtu, en ole laisin huolissani. Jos olis kuukausia eteenpäin niin ehkä huolestuisin, muttei tässä vaiheessa mitkään fyysiset hässäkät kyllä matoa irrota...