tumpelo
Jos margariini ja sokeri pitää vaahdottaa, niin millaista tuon margariini tulee olla? Sulatanko sen vai vaahdotanko aivan jääkaappikylmänä?
Uskomatonta että ihan pokkana tulee tänne laittamaan ihan täyttä soopaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovana tulee vaahdottaa ja kyllä se on voi jota käytetään leivontaan.
mä en edes ajatellut että joku voisi tällaisessa huijataAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Uskomatonta että ihan pokkana tulee tänne laittamaan ihan täyttä soopaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovana tulee vaahdottaa ja kyllä se on voi jota käytetään leivontaan.
Tosi ikävää, mutta tällaistä täällä on ikävä kyllä :|Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä en edes ajatellut että joku voisi tällaisessa huijataAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Uskomatonta että ihan pokkana tulee tänne laittamaan ihan täyttä soopaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovana tulee vaahdottaa ja kyllä se on voi jota käytetään leivontaan.
Kerroppa mullakin ammatti-ihmiselle mikä siinä on sitä soopaa??? Olen sentään aika kauan opiskellutkin, enkä ymmärrä mitä sinä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Uskomatonta että ihan pokkana tulee tänne laittamaan ihan täyttä soopaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovana tulee vaahdottaa ja kyllä se on voi jota käytetään leivontaan.
ai ihan ammatti-ihminen???!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerroppa mullakin ammatti-ihmiselle mikä siinä on sitä soopaa??? Olen sentään aika kauan opiskellutkin, enkä ymmärrä mitä sinä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Uskomatonta että ihan pokkana tulee tänne laittamaan ihan täyttä soopaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovana tulee vaahdottaa ja kyllä se on voi jota käytetään leivontaan.
Olet tainnu opiskella liikaa ja järki on siinä sivussa mennyt. Jokainen nuija, ilman koulutustakin, ymmärtää, ettei jääkaappikylmästa rasvasta tule vaahtoa. Jos taas tarkoitit, että ilman sulattamista, niin ok.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerroppa mullakin ammatti-ihmiselle mikä siinä on sitä soopaa??? Olen sentään aika kauan opiskellutkin, enkä ymmärrä mitä sinä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Uskomatonta että ihan pokkana tulee tänne laittamaan ihan täyttä soopaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovana tulee vaahdottaa ja kyllä se on voi jota käytetään leivontaan.
En minä ole kylmyydestä mitään puhunut, vaan kovana ei sulatettuna, ja jos margariinia käyttää niin ei se edes jääkaapista otettuna ole niin kovaa ettei voisi heti alottaa työtä. Ap kysyi margariinista ei voista, voihin olisin antanut ohjeeksi että kovana, ei sulatettuna mutta kannattaa antaa huoneen lämmössä olla ensin. Siihen minä vastaan mitä kysytään. Ja tuon takia sinä alat ihmisiä täällä haukkumaan ja ikääkin ilmeisesti löytyy kun olet ehtinyt olemaan 16 vuotta kyökkipiikana, silti hävisit mulle ajassa. Kurkkaappa peiliin!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:ai ihan ammatti-ihminen???!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerroppa mullakin ammatti-ihmiselle mikä siinä on sitä soopaa??? Olen sentään aika kauan opiskellutkin, enkä ymmärrä mitä sinä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Uskomatonta että ihan pokkana tulee tänne laittamaan ihan täyttä soopaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovana tulee vaahdottaa ja kyllä se on voi jota käytetään leivontaan.
Just, no mä voin todellakin keittiöalalla 16 vuotta olleena ammattilaisena kertoa, että toi sun väite on aikalailla väärä.Mutta onneksi ei tän vakavampaa..ap:lla olis vaan ollut turhaa hommaa saada vaahdoksi jääkaappikylmää voita.
Kurkkaappa säki peiliin, mitä näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja tätinen:Olet tainnu opiskella liikaa ja järki on siinä sivussa mennyt. Jokainen nuija, ilman koulutustakin, ymmärtää, ettei jääkaappikylmästa rasvasta tule vaahtoa. Jos taas tarkoitit, että ilman sulattamista, niin ok.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerroppa mullakin ammatti-ihmiselle mikä siinä on sitä soopaa??? Olen sentään aika kauan opiskellutkin, enkä ymmärrä mitä sinä tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Uskomatonta että ihan pokkana tulee tänne laittamaan ihan täyttä soopaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovana tulee vaahdottaa ja kyllä se on voi jota käytetään leivontaan.
*huokaus* voi sinnuu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minä ole kylmyydestä mitään puhunut, vaan kovana ei sulatettuna, ja jos margariinia käyttää niin ei se edes jääkaapista otettuna ole niin kovaa ettei voisi heti alottaa työtä. Ap kysyi margariinista ei voista, voihin olisin antanut ohjeeksi että kovana, ei sulatettuna mutta kannattaa antaa huoneen lämmössä olla ensin. Siihen minä vastaan mitä kysytään. Ja tuon takia sinä alat ihmisiä täällä haukkumaan ja ikääkin ilmeisesti löytyy kun olet ehtinyt olemaan 16 vuotta kyökkipiikana, silti hävisit mulle ajassa. Kurkkaappa peiliin!
Et sitten ilmeisesti kurkannut sinne peiliin?Alkuperäinen kirjoittaja Grace:*huokaus* voi sinnuu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minä ole kylmyydestä mitään puhunut, vaan kovana ei sulatettuna, ja jos margariinia käyttää niin ei se edes jääkaapista otettuna ole niin kovaa ettei voisi heti alottaa työtä. Ap kysyi margariinista ei voista, voihin olisin antanut ohjeeksi että kovana, ei sulatettuna mutta kannattaa antaa huoneen lämmössä olla ensin. Siihen minä vastaan mitä kysytään. Ja tuon takia sinä alat ihmisiä täällä haukkumaan ja ikääkin ilmeisesti löytyy kun olet ehtinyt olemaan 16 vuotta kyökkipiikana, silti hävisit mulle ajassa. Kurkkaappa peiliin!