Apua... lastenvaatekutsuista kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Miut kutsuttiin lastenvaatekutsuille, ja mie lupasin mennä, vaikken kyllä kutsujen emäntää tunnekkaan.
Nyt minuu alkoi mietityttämään, että kun en oo ikinä moisilla kutsuilla ollut, jotta mites niissä toimitaan, onks se niinku Tupperin kutsuilla, että tilaus jätetään siellä kutsuilla ja se maksetaan sit kun on sen aika... ei siis tarvii maksaa heti jos haluaa jotain tilata? :ashamed:

Mie en tiiä yhtään ees, jotta mitkä kutsut ne on... mutta eiks noiden luulis samoilla periaatteilla kaikkien olevan?
Ja yleensäkin, onks noilla kutsuilla minkälainen hintataso? Ja saakos niistä yleensä vaatteita mistä koosta mihin kokoon asti?

Mä olen ollut. Koot on 50 sentistä aikuisille asti. Saat kuule vaikka koko jengin samanlaisiin, eri kokoisiin kuteisiin:D

Mä olen semmoisilta ostanu pojalle pipon, 17 euroa, ja bodyn, 30 euroa. Hän on 80/86cm. Että onhan ne hävyttömän kalliita mutta pitäähän sitä kohteliaisuudesta jotain ostaa... Maksu ylees tilille tai käteisellä

Joo, tuskin tarvii heti maksaa.
Itsellä kokemusta Me&I:sta ja Lingonista ja vaatteet on vähän hintavampia (tai miten sen kukakin ottaa, mutta mun mielestä yli 20e t-paita on jo aika hintava ) mutta laadultaakin kyllä hyviä, varsinkin Me&I-vaatteisiin olen ihan hurahtanut.
Kokoja on yleensä ihan pienistä 130-160cm.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Mä olen ollut. Koot on 50 sentistä aikuisille asti. Saat kuule vaikka koko jengin samanlaisiin, eri kokoisiin kuteisiin:D

Mä olen semmoisilta ostanu pojalle pipon, 17 euroa, ja bodyn, 30 euroa. Hän on 80/86cm. Että onhan ne hävyttömän kalliita mutta pitäähän sitä kohteliaisuudesta jotain ostaa... Maksu ylees tilille tai käteisellä

Oliko ne minkä "putiikin" kutsut? Mie vaan mietin, että kehtaankohan mie kohteliaisuudestakaan maksaa 30?:a bodysta :ashamed: ? *aika kallista kyllä minusta*

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Oliko ne minkä "putiikin" kutsut? Mie vaan mietin, että kehtaankohan mie kohteliaisuudestakaan maksaa 30?:a bodysta :ashamed: ? *aika kallista kyllä minusta*

Linus&Blåbär

Lingon&Blåbär-kutsut on minullakin ensi kuussa ja siellä on ALE-kutsut, kun myydään kevät-/kesä-mallistoa... =)

Eihän sitä Aurinkokunta ole pakko mitään ostaa kohteliaisuudesta...

Kohteliaisuudesta ei mitään tarvitse ostaa. Ja palauttaakin saa! Kysy nyt etukäteen, minkä firman kutsut ne ovat niin voit netistä kurkata ja nikotella hintoja etukäteen. Ja jos selviät säikähdyksestä, voit kysyä lapsilta etukäteen, pitäisivätkö he ko vaatteista.

Hyvä vaate on hintansa arvoinen, mutta kun niitä ostaa useammalle :o

Linus&Blåbär

Niin tarkoitit varmaan Lingon&Blåbär vai ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Linus&Blåbär

Niin tarkoitit varmaan Lingon&Blåbär vai ?

Ehkä. Tossa vaatteessa on vaan logo L&B

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Lingon&Blåbär-kutsut on minullakin ensi kuussa ja siellä on ALE-kutsut, kun myydään kevät-/kesä-mallistoa... =)

Eihän sitä Aurinkokunta ole pakko mitään ostaa kohteliaisuudesta...

mäkin haluun pitää kutsut?mistä saan apua?

Yhteistyössä