Apua!Lapsivettä?

Ääk, aamulla heräsin ja tunsin, kuinka jotain märkää valahti sängylle. Jotain tosi nestemmäistä väritöntä se oli. Nousin sängystä ylös, ja pisaroita putoili mun haarovälistä lattialle. Vessassa homma toistui taas.
Voiko olla yhteyttä yöllä laittamaani GynoCapsiin, jos se ns. vaikka sulaisi noin pahasti sinne?
Mä en jaksaisi mennä päivystykseen...
Ja viikkoja ei tosiaan ole paljon.

-Cora ja pikkiriikki 26+2
 
Eikös apteekista saa jotain sellaisia ph-mittareita millä voi mitata että oliko lapsivettä jos vielä tihkuu??
Kannattaa kyllä soitella sinne päivystykseen ja kysellä että mitä mieltä ovat sillä ei kyllä ole välttämättä kovin hyvä juttu jos alkaa tihkumaan lapsivesi, tulehdusriski kasvaa hirveästi yms...

jaksuja ja tsemppiä, toivottavasti vaan turhaan säikyteltiin!


Tini+Pingu rv 29+5
 
Heips cora!
Mulla oli tossa viime viikolla hiiva-kuuri päällänsä ja se teki samat temput mulle että kun yöllä nousin vessaan niin holahtikin valkovuodot jo petiin...ja tosiaan sitä oli runsaasti!
Luulen siis että sullakin vois olla vaan sitä...
seuraavanakin yönä tuli sama homma, mut kuurin loputtua meni ohi (niinku hiivakin :))
Mut voithan mennä tarkistuttamaan jos epäilet, itseäkin huolestutti kun mulla paikatkin jo pehmenneet ja lyhentyneet..
d. ja pipana 29+6
 
Daydreams: tuliko sulta ihan nestemmäsitä vuotoa? Mullakin on paikat pehmenneet, mutta kaulaa vielä 4cm ja suljettu on.
Mä jouduin kerran aiemminkin Kättärille prom-testiin, oli silloinkin hiiva.

Soittelin neuvolaan ja Kättärille. Käskivät laittamaan tukon paperia alas ja odottelemaan. Nyt ei oo tuntiin tullut. En millään jaksaisi lähteä. Mutta sitten taas, betterto be safe than sorry.
Huomenna on neuvolalääkäri, jolla myös ultra.
 
cora tuli tosiaan, ihan samanlaista kuin lapsivettä!jotenkin luulin että olis sit ollut ees vähän valkovuotomaista mut ei...hiukan limaista, kirkasta nestettä.
Mulla kaulaa jäljellä enää 1,5cm kun ei alunperinkään ollut kun 3cm joten pelästyin kyllä...
Mulla tuli ennen tota hiivalääke-kuuria valkovuotoa (sekin oli kirkasta ja vetistä, en siks ees aluks osannu epäillä mitään hiivaa kun ei kutisekaan)pitkin päivää oikein holahtamalla, sai alkkarit vaihtaa varmaan 5 kertaa päivässä(en tykkää pikkuhousunsuojista...) mut onneks toi lääke vei senkin vaivan mennessään!
Juu, parempihan se on mennä että saa mielenrauhan jos ei muuta!ja huomenna sit viimeistään saat kysyttyä tosta...
:hug:
 
daydreams: en käynyt päivystyksessä. Ei oo tullu lisää vuotoa. Tänään oon jopa Ikeassa asti juossu, eikä tipan tippaa. Huomenna pääseekin ultraan.
Juu, on toi hiiva tosi outo tauti. Mulla tulee välillä siis ihan kokkareista juttua, ja sitten taas parantumisvaiheessa yleensä vetistä. Tosissaan toivon ja rukoilen, ettei tää jatku enää synnytyksen jälkeen. Nyt on 7. hiiva!! Saksalainen mieslääkäri vaan viimeeksi tokasi: "ööströgeeni saa sulle se hiiva vuotamaan, raskaus tekkee sitä.."
Juuh.. ööh.. on tässä tullu huomattua... B)
Jos on synnytyksessäkin, pitää vaa toivoa, että lapsivedet huuhtoo suurimmat pois, ettei vauvan elämä ala hiivasammas suussa.
 
:LOL: ihana toi lääkärin kommentti!
mulla ei tosiaan oo koskaa aiemmin ollut hiivaa, ees viime raskaudessa niin olin kyllä aika ymmälläni kun olin luullut et sit kutisee ja vaikka mitä, mut eihän se semmosta ollukaan.
Nii eihän siitä hiivasta periaatteessa haittaa oo mut ei mitään kivaakaan kuitenka!
Ilmotahan mitä ultra-tohtori sano :wave:
 

Yhteistyössä