apua! kysymys kuukautisista, järkyttävä verenvuoto! ÄLLÖVAROITUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mari85

Vieras
Mulla todettu pco ja epäsäännölliset kuukautiset. söin viime vuoden puolella terolut-valmistetta mutta nyt on tauko. menkat tulleet tämän vuoden aikana tammikuussa ja maaliskuussa ja nyt eilen alkoi pienellä vuodolla. käytin eilen minitampaxia ja sellainen oli yönkin ja tänään oli vähän enemmän aamulla vuotoa joten pistin normal tampaxin. olin äsken päiväunilla ja heräsin kun tuntui että nyt on märät housut. niinhän ne oli. normaali tampax oli ollut n. 3 tuntia ja se oli ihan veressä ja päästänyt läpi niin et pikkarit oli ihan veressä. kun menin vessaan ja otin housut pois niin wc:n lattialle alkoi tippumaan veritippoja ja jalkojani pitkin valui verivanaa. tamponi oli vielä paikoillaan tässä vaiheessa. pakko oli sitten suihkuun mennä. säikähdin tuota vuodon määrää kun yleensä ollut tosi tosi tosi niukat menkat.
keskenmenoa tms. ei voi olla koska tein n. 3-4 päivää sitten raskaustestin varmuuden vuoksi kun oli menkkatuntemuksia mut sit menkkojahan ne tarkotti kun ne alkoi sit. eli onko syytä huoleen vai aukesko mulla vain padot kun ei maaliskuun jälkeen vuotoa ole tosiaan ollut? :/

ja vielä, laskenko kierron alkamispäiväksi tämän vai eilisen kun eilen tuli ruskeeta ja vähän verta mut tänään noin hirmusesti?

olis kiva saada apua näin hädässä :)

Sulla kertynyt paksut limakalvot kun ei ole vuotoa joka kk ollu.
Ja mulla tuo olis vielä ihan kohtalaista vuotoa. Pahimmillaan on super tampax ja iso side märkänä parissa tunnissa. Ja mulla meni loppuvaiheessa siihen että se vuoto oli suht runsasta viikon ja sit oli kuin joku ois aukassu hanan ja vuosin kuin seula. Eli ilman lääkkeitä ei vuoto loppunut.
Söin useamman vuoden teroluteja mut niidenkin kans alko olla sen verran ongelmia et laitettiin sit mirena.

Yhteistyössä