paina tuotetta ja sitten ylös tulee pinkkilaatikko mihin voi laittaa tuotteen määrän, "storlek" kohtaan koon ja sitten painamalla Lägg i kundvagn lisää sen ostoskoriin..Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Voin yrittääAlkuperäinen kirjoittaja tuisku77:ok, neuvotko mua kohta?Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Hei tosi helppo sieltä tilata. Ja postikulut oli jotain 4e ja kotiin asti tuli paketti.Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:en osaa kieltä... tilaisin muutenAlkuperäinen kirjoittaja Essi81:Ja mä tilaan Peppi vaatteet tuolta http://koxin.com/
Kiitos! Taidanpa minäkin tilata tuolta Ruotsista Peppi-vaatetta kuopukselle. Harmi kun koot eivät riitä esikoiselle. Noita ei taideta valmistaa yli 92cm:n koossa?Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:149kruunua on 15,76euroa
Lainaan itseäni. Olihan siellä isompiakin! Mä olen sokee...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kiitos! Taidanpa minäkin tilata tuolta Ruotsista Peppi-vaatetta kuopukselle. Harmi kun koot eivät riitä esikoiselle. Noita ei taideta valmistaa yli 92cm:n koossa?Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:149kruunua on 15,76euroa
Just meinasin laittaa että on siellä, itse ainakin tilasin 110 ja 116cmAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Lainaan itseäni. Olihan siellä isompiakin! Mä olen sokee...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kiitos! Taidanpa minäkin tilata tuolta Ruotsista Peppi-vaatetta kuopukselle. Harmi kun koot eivät riitä esikoiselle. Noita ei taideta valmistaa yli 92cm:n koossa?Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:149kruunua on 15,76euroa
Meidän neidille iski Peppifanitus päälle ja hain googlelta niitä ni tuli tämä keskustelu esiin, kävin sit vilasemassa noita nettivaatteen sivuja ja hyvinhän siel oli näit vaatteita! Piti heti tilata sille toi hame legginsit paita myssy ja sadeasu, kurahanskoja jäin kaipaamaan niit siel ei ollu. Mistähän ne löydettäis?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:tuolla Nettivaatteessa oli varmaan kolme vaatekappaletta myynnissä?:O Aikaste surkea valikoima. Paljonko on 149 kruunua euroissa?