Apua, kun on mennyt rahaa lasten vaatteisiin.. niin ihania ne on =/ (ihanaa peppi vaatetta)

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Ja mä tilaan Peppi vaatteet tuolta http://koxin.com/
en osaa kieltä... tilaisin muuten :(
Hei tosi helppo sieltä tilata. Ja postikulut oli jotain 4e ja kotiin asti tuli paketti.
ok, neuvotko mua kohta?
Voin yrittää :)
paina tuotetta ja sitten ylös tulee pinkkilaatikko mihin voi laittaa tuotteen määrän, "storlek" kohtaan koon ja sitten painamalla Lägg i kundvagn lisää sen ostoskoriin..

Kun ostoskori on valmis paina gå till kassan

sitten valitse maksutapa ja paina fortsätt

sitten täytä nimet ja osotteet yms. ja "kommentarer" kohtaan täyttä, että "meddelanden Finland"

Onnistuisiko ?

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
149kruunua on 15,76euroa :)
Kiitos! :) Taidanpa minäkin tilata tuolta Ruotsista Peppi-vaatetta kuopukselle. Harmi kun koot eivät riitä esikoiselle. Noita ei taideta valmistaa yli 92cm:n koossa?
Lainaan itseäni. ;) Olihan siellä isompiakin! Mä olen sokee...

149kruunua on 15,76euroa :)
Kiitos! :) Taidanpa minäkin tilata tuolta Ruotsista Peppi-vaatetta kuopukselle. Harmi kun koot eivät riitä esikoiselle. Noita ei taideta valmistaa yli 92cm:n koossa?
Lainaan itseäni. ;) Olihan siellä isompiakin! Mä olen sokee...
Just meinasin laittaa että on siellä, itse ainakin tilasin 110 ja 116cm

Pippifan
tuolla Nettivaatteessa oli varmaan kolme vaatekappaletta myynnissä?:O Aikaste surkea valikoima. Paljonko on 149 kruunua euroissa?
Meidän neidille iski Peppifanitus päälle ja hain googlelta niitä ni tuli tämä keskustelu esiin, kävin sit vilasemassa noita nettivaatteen sivuja ja hyvinhän siel oli näit vaatteita! Piti heti tilata sille toi hame legginsit paita myssy ja sadeasu, kurahanskoja jäin kaipaamaan niit siel ei ollu. Mistähän ne löydettäis?

Yhteistyössä