Apua, kumman kokosen toppapuvun 92 vai 98 ostan maaliskuussa 3vuotta täyttävälle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja "jenna"
  • Ensimmäinen viesti
ottaisin 98, meil likka nyt 9½kk ja talvipuku on remun 86, sovitin ja onhan se nyt vielä reilu, mut talveen kerkee tulee monta senttiä lisää. vaikka mietin et 80 olis hyvä mut se menis just nippanappa alkutalvesta. Likan sisävaatteet ovat kokoa 80. Eiks muuten yleensä niin oo et ulkovaatteet yhtä kokoa isommat?

"vieras"
Meillä tyttö täyttää syyskuun puolivälissä 2v ja pituutta arviolta silloin n 86-87cm. Syksyksi on ostettuna Reimatecin 2 osainen 92cm puku, jonka uskoisin menevän vielä keväänkin. Riippuu siis teilläkin paljon puvun merkistä, siitä onko 1 vai 2 osainen ja minkä pituinen tyttösi on..Reimatecillä käsittääkseni edellisen koon pitäisi mahtua kunnes seuraavan koon cm tulevat täyteen eli tuon 92cm puvun pitäisi mahtua vielä 97cm pitkällekin.

"Kaisa"
Se varmaan riippuu ihan siitä mallista. Me ostettiin viime talvena johathanin talvipuku 86cm ja se menee ainaki alkutalven. Ostin rasavil- välikaisihaalarin 92cm.
Kanattaa mennä ja kokeilla tytöille haalareita ku eri merkkien välillä on ihan hirveästi kokoeroa

riippuu
Riippuu ihan siitä, minkä kokoinen sun lapsesi on. Itse olen hankkimassa maaliskuussa 3v täyttävälle pojalleni koon 86 haalarin talveksi. Ja varmasti mahtuu siihen koko talven, sillä siskolta jäänyt 92-kokoinen haalari oli lähinnä huvittavan näköinen pojan päällä.

"vieras"
Meillä keväällä kolme täyttäneellä pojalla oli viime talvena Lassien 92-senttinen ja vähän vanhempi samanmerkkinen 98-senttinen. Ysikakkonen oli oikein sopivankokoinen. Lapsi keskikäyrän tallaaja. Nyt taitaa olla noin 98 cm pitkä. Alkutalven menee tuolla 98-senttisellä, 104-senttinen odottaa kaapissa.

"Kaisa"
Oikeasti se selviää vain ja ainoastaan kokeilemalla..

meil täytetään kans maaliskuussa 3v ja juuri kokeiltiin ni viimetalvinen jonathanin 86cm haalari menee todennäköisesti ainakin suurimman osan talvea jos ei kokotalvea. Syys haalari on Rasavil 92cm ja se on ihan soppelin kokoinen, pikkusen reilu mut ei iso

"vieras"
riippunee lapsen pituudesta ja vartalonmallista, sekä puvun merkistä. Itse ostin huhtikuussa 3v täyttävälle (ja 2v 89cm pitkälle, sen jälkeen ei ookkaan mitattu!), 92cm ticketin, on aika passeli, reilu, mut ei liian iso ja menee luultavasti/toivottavasti koko tralven kuitenkín!

Yhteistyössä