Apua! Koiran juoksuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kauanko koira voi ns. aloitella juoksuja? Tulee siis valkovuotoa ja on nuuskimassa koko ajan kaikkea. Milloin itse vuoto pitäisi alkaa? Kauanko kestää?

T: Tietämätön ensimmäisen nartun omistaja...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Koirillakin tulee ns. valkovuotoa. Ei kaikilla sitä huomaakaan. Meidän nartulla sen huomaa, siis ihan pissatessa jää valkoinen pisara roikkumaan perään.

Miks kyselet kun tiedät asioista?
En ole ikinä kuullut koiran valkovuodosta.

"Meillä oli sama juttu, kun narttupentu tuli. En ole koskaan nähnyt koirilla "valkovuotoa", joten kiikutimme koiran lääkäriin ja sillähän oli emätintulehdus. Eli ei ole normaalia tuommonen vuoto."

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Koirillakin tulee ns. valkovuotoa. Ei kaikilla sitä huomaakaan. Meidän nartulla sen huomaa, siis ihan pissatessa jää valkoinen pisara roikkumaan perään.

Siksi, koska mua ihmetyttää se kun koiralla tullut tätä "valkovuotoa" jo 3vko ja ei veristä vuotoa näy. Olen kylläkin kuullut et voi tätäkin vuotoa tulla useita viikkoja ja sit vasta verinen. En kai kysyisi jos tietäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja sori:

Siksi, koska mua ihmetyttää se kun koiralla tullut tätä "valkovuotoa" jo 3vko ja ei veristä vuotoa näy. Olen kylläkin kuullut et voi tätäkin vuotoa tulla useita viikkoja ja sit vasta verinen. En kai kysyisi jos tietäisin.

Ei ole mitään koirien valkovuotoa. Ei ainakaan mun koiralla tullut 11 vuoteen, en ole asiasta koskaan kuullut eikä nettikään anna asiasta mitään tietoa. Joku muuhan siinä sun koirasi tuhverossa nyt on.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
"Meillä oli sama juttu, kun narttupentu tuli. En ole koskaan nähnyt koirilla "valkovuotoa", joten kiikutimme koiran lääkäriin ja sillähän oli emätintulehdus. Eli ei ole normaalia tuommonen vuoto."

Siis ei se vuoda silleen, vaan tulee vaan pissan mukana niin että näkee pikkuisen valkoisen pisaran perässä pisun jälkeen. Mutten ei mitenkään outo koira ole. Ja peräpää on turvonnut, niin kuin juoksuiselle nartulle käy.

Siis ei se vuoda silleen, vaan tulee vaan pissan mukana niin että näkee pikkuisen valkoisen pisaran perässä pisun jälkeen. Mutten ei mitenkään outo koira ole. Ja peräpää on turvonnut, niin kuin juoksuiselle nartulle käy.

Jos olet tietämätön niin mitä vielä jankkaat? KOIRILLA EI OLE VALKOVUOTOA

Mun uroksellakin on sitten varmaan valkovuotoa kun sillä on sama homma...tosin se on aina vaan silloin, kun on esinahan tulehdun kyseessä.

Jotta vie se koira lääkäriin.

Ei mun koiralla ikinä valkovuotoa. Lääkäriin koira. Kyllä juoksut alkaa veri vuodolla. Meillä ekana merkkailee ulkoilessa, muutaman päivän, sisällä puhdistaa jatkuvasti itseään ja sit ne alkaa. Kolmisen viikkoa kestää juoksu. Vie se koiras lääkäriin. Naapurissa koira oireili myös noin ja oli paha kohtutulehdus. Koira joutui leikattavaksi.

Ei mun koiralla ikinä valkovuotoa. Lääkäriin koira. Kyllä juoksut alkaa veri vuodolla. Meillä ekana merkkailee ulkoilessa, muutaman päivän, sisällä puhdistaa jatkuvasti itseään ja sit ne alkaa. Kolmisen viikkoa kestää juoksu. Vie se koiras lääkäriin. Naapurissa koira oireili myös noin ja oli paha kohtutulehdus. Koira joutui leikattavaksi.

Koira kirjassa "koiran terveysopas" sanotaan että narttu koiran Sukuelinalueen terveyttä voi seurailla jo silmin. Jos valuu vaaleaa, tai valkoista, ehkä harmahtavaa eritettä tulee ottaa yhteys lääkäriin. Kysymys on tulehduksesta, joka tulee hoitaa.

Lääkäriin kipin kapin. Juoksuja voi ennakoida sukuelimien turpoaminen, lisääntynyt merkkailu ja hajujen perässä juokseminen, mutta valkovuotoa ei koirilla todellakaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Jos ap ei koiraansa vie lääkäriin niin olkoon viemättä. Hoidetaan me muut koiramme hyvin. Omapahan on koira.
Niin ja jos joku ei vie sairasta lastaan lääkäriin, niin olkoon viemättä. Hoidetaan me muut lapsemme hyvin. Omapahan on lapsi.

Toisten asioihin kun ei ikinä saa puuttua.

Yhteistyössä