Apua kirpparihinnoittelussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Olen viemässä kirpputorille tavaraa.
Paljon lasten, mutta myös aikuisten vaatetta.
Mitä laittaisin hinnaksi esimerkiksi bodeille? Vähän käytetyille ja enempi käytetyille?
Entäs gollegeasut? Potkupuvut? Puolipotkarit? Housut? Sukat? Talvihaalarit? Äitiyspakkauksen makuupussejakin on, sekä toppapukuja? Välikausihaalareita, vanupukuja, tumppua ja töppöstä... kaikkea on! Paljonko viitsii pyytää?

Ja kaikista huonoimmat, kuten runsasnukkaisia en edes myy, vaan ne vien uffille.

Vastailen nyt niin, mitä itse olisin valmis maksamaan:

Body, potkarit, puolipotkarit ja housut max 1-1,5 e. Sukat jotain 20 senttiä. Collegeasu 2 e. Haalarista, jos kunnollinen 10 e. Äitiyspakkaustavaraa ei kannata kalliiksi hinnoitella.

Samoilla linjoilla kun Jaanuska. Jos laitat bodille hintaa vaikka 2 euroa niin ei helpolla mene! Mieti paljonko itse olisit valmis maksamaan. Tai kierrä muutama kirppis ja katsele hintoja niin saat vähän suuntaa mitä muut pyytää.

meillä on tossa lähellä kaks isoa kirppistä ja näköjään vaatteet roikkuu siellä viikkotolkulla kun esim aikuisten farkuista pyydetään 20? ja lasten toppiksista 10?, toisin sanoen kannattaa hinnotella ne vaatteet niin ettei tarvi viikkotolkulla siellä myynnissä sit pitää, mä maksasin kirpparibodysta max 1? hyvästä collegepuvusta max 3? jne, eli menen kaupan aletangolle jos haluan maksaa piirunkaan verran enemmän, sieltä kun saa niitä bodyja ym muutamalla eurolla uusia.

Mulla oli hintoina 50s-1e, isommat kuten villapaidat tai takit oli sit puoltoista-pari euroa. Mäkin tahdoin vaan tavarasta eroon, ja kivasti pääsinkin. Muhkeeta tiliä en saanu mut en sitä hakenutkaan. :)

Yhteistyössä