Myy
Eli mulla ollut 5kg kinkku nyt vasta kolme tuntia uunissa ja mittari näytää jo nyt 70.... onko mahdollista vai onko mittari rikki?? Tänään ostettu ihan uusi..
125 astettaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Niin unohtui kysyä kuinka kuumalla sun uunisi on?
No sama meillä. ensin pidettiin 15 min 250 asteessa ja sitten tiputettiin 125 asteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Myy:125 astettaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Niin unohtui kysyä kuinka kuumalla sun uunisi on?
No sehän riippuu paljon sulla asteita uunissa??Alkuperäinen kirjoittaja Myy:Eli mulla ollut 5kg kinkku nyt vasta kolme tuntia uunissa ja mittari näytää jo nyt 70.... onko mahdollista vai onko mittari rikki?? Tänään ostettu ihan uusi..
Niin eli 125 astetta, on tuossa ylempänä Nyt näyttää mittarin mukaan kypsältä, hetken vie pidän ja kohta poisAlkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:No sehän riippuu paljon sulla asteita uunissa??Alkuperäinen kirjoittaja Myy:Eli mulla ollut 5kg kinkku nyt vasta kolme tuntia uunissa ja mittari näytää jo nyt 70.... onko mahdollista vai onko mittari rikki?? Tänään ostettu ihan uusi..
No kyllähän se sit on valmis. Itse paistan 100 C.Alkuperäinen kirjoittaja Myy:Niin eli 125 astetta, on tuossa ylempänä Nyt näyttää mittarin mukaan kypsältä, hetken vie pidän ja kohta poisAlkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:No sehän riippuu paljon sulla asteita uunissa??Alkuperäinen kirjoittaja Myy:Eli mulla ollut 5kg kinkku nyt vasta kolme tuntia uunissa ja mittari näytää jo nyt 70.... onko mahdollista vai onko mittari rikki?? Tänään ostettu ihan uusi..