Apua, keskiviikoksi sovittu seksitreffit ja nyt on pimpissä ihan hillitön, ällöttävä

  • Viestiketjun aloittaja mitäs nyt
  • Ensimmäinen viesti
mitäs nyt
iso finni! Sellanen kunnon kova paukama, sattuu lujaa kun sitä yrittää puristaa, tihkuu keltasta mönjää ja verta :( HYI YÄK! Pitikin sattua, ei ole tosiaan mulla yleensä tämmösiä. Nyt parhaat vinkit kehiin kanssamammat, miten nujertaa se lyhyessä ajassa ilman että jää kamala jälki!
 
dddd
[QUOTE="miia";29626905]Ota "vahingoissa" suihin loppuun asti niin sun ei tarvitse ottaa pikkarit pois.[/QUOTE]

Ei auttaisi ainakaan mun rakastajan kanssa, kun meillä on vähintään 2 varvia illan aikana.
 
mitäs nyt
Kyyneleet silmissä tässä puristelen, mutta sattuu niin pirusti kun se ei ole vielä "kypsä" x(
Mut jos saan sen puristettua tyhjäks, desinfioin ja isken hammastahnaa päälle (sinkkipastaa ei ole), onko mahdollista että jälki on siedettävä ke?
 
hgtrfed
nyt on vasta sunnuntai, ja treffi keskiviikkona. minä oisi jättäny rauhaan sen finnin, mahdollisimman paljon ilmakylpyjä ja vedellä pesu pari krt päivässä. olisi varmasti jo tiistaihin mennessä pienentynyt lähes pois. Ne vaan ärtyy kun alat sörkkimään.
 
juhygf
Hahahaaa eikö joku oikeesti tiedä että finni voi pamahtaa melkeinpä mihin vaan?? Alapää on oikein oiva paikka sen iskeä kun pikkarin reunat tms. ärsyttää ihoa, jumpissa sun muissa hikoaa ja alapää muutenkin hautoo housuissa, pikkuhousunsuojat ja siteet siihen vielä kaupan päälle...
 
vieradss
antiseptinen tea tree oljy on paras apu finneihin. paihittaa hammastahnat ja sinkkipastat ja alkoholit mennen tullen. googleta tietoa. saa isoista apteekeistakin jos haluat heti hakea nyt sunnuntaina.
 
vierass
[QUOTE="mei";29627191]Aika iso prosentti kantaa herpesvirusta...Oliko 80 vai 90 %?

Mulla ei kyllä finnejä ole koskaan alapäähän tullut ;)[/QUOTE]

Oi, mulla on paljon, paljon finnejä ollut alapäässä vuosien saatossa. Olen perimän puolesta akneen taipuvainen muutenkin. Tähän vielä lisäksi, jos ei ole peseytynyt kunnolla, on menkat, joutuu pikkuhousun suojia käyttämään, alapää hautoo housuissa - niin a vot! On oikein herkulliset olosuhteet saada kunnon mätäpää alapäähän.

Mulla se finnin jälki kestää ikuisuuksia. Se iho ei jotenkin helpolla parane siellä päin kehoa. Hyvä kysymys, miten sen saisi äkkiä parannettua, koska itse en ole keinoa löytänyt.

Niin, ja ei ole mulla herpestä tai muutakaan. Mua seksuaalisesti estyneempää on nimittäin todella vaikea löytää tästä Suomen maasta, joten sinne meni se teoria. ;)
 
....
Voi jestas, ihan samaa ihoa siellä alapäässäkin on, helpostikin mirrifinni voi tulla. Mulla on ollut finni jopa korvassa. Ja ap:lle, eiköhän se keskiviikkoon mennessä ehdi jotenkin parantua, älä nyt ainakaan räpellä sitä liikaa. Mulla finnit paranee nopeimmin kun laitan niihin perusvoidetta.
 

Yhteistyössä