apua, keksikää meidän kisulle tekemistä.....

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vanha kolli oli telonut jalkansa ja ollut jo viikon kuurilla ja nyt herra on päättänyt että se haluaakin ulos ja ulisee ovella niin että kämppä raikaa. Äsken se läpsi mua tassuilla jalkoihin, alkaa vissiin hermot mennä sisällä oloon. En voi vielä kolmeen päivään päästää pihalle kun kuuria on se vielä jälellä ja kissa saattaa olla välillä viikonkin omilla reissuilla vaikka on leikattu jo puolivuotiaana pentuna. Olen yrittänyt leikittää sitä ja tuloksena on et se kattoo mua ku halpaa makkaraa ja varmaan kysyis jos osais et ootko tosissas?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Voisko viedä valjaissa käymään ulkona? vai onko ikinä ollut valjaissa?
ei ole ollut kun maalla asutaan ja meillä on niin hyvät naapurit et ne käy välillä kotona kiittämässä kun kissat nappii niiden kuivaajalta hiiret ja rotat pois. Yöllä alko toi ulina ja se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.....
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
. Olen yrittänyt leikittää sitä ja tuloksena on et se kattoo mua ku halpaa makkaraa ja varmaan kysyis jos osais et ootko tosissas?
:D ihana! Voi vanhaa kisu-herraa. Jos koittaisit sanoa sille, että jalan pitää antaa ensin parantua, kai se ymmärtää puhetta? :)

Voisko piilottaa jotain nameja johonkin hankalaan paikkaan tai esim. pieneen pahvilaatikkoon ja antaa älyllisiä haasteita, jos ei tavalliset lelut kelpaa? :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Ihana... :D

Meidän (tai siis äiten) kissoista yks kolli ei vanhoilla päivillään jaksanut leikkiä muulla kuin valolla. Eli valopisteiden perässä juoksi ihan päättömänä.
täytyypä kokeilla....mä otan kohta ammatti nimikkeeksi kissan leikittäjä....koko aamun yrittänyt ties mitä. Onneks ei ole kukaan tullut kylään, ois varmaan soittanu pii paa auton jo paikalle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Voisko viedä valjaissa käymään ulkona? vai onko ikinä ollut valjaissa?
ei ole ollut kun maalla asutaan ja meillä on niin hyvät naapurit et ne käy välillä kotona kiittämässä kun kissat nappii niiden kuivaajalta hiiret ja rotat pois. Yöllä alko toi ulina ja se jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.....
No voi. Ihmettelee varmaan et miks ei voi ulos mennä. Joskus muistan kun on ollut kissoja ja jos on ollut hirmusia pakkasia niin kissat ei oo tarennut mennä ulos ja äkkiä kyllä turhautuvat kun sisällä joutuvat olemaan. Mä en ikinä pystyis kissaa pitämään pelkästään sisäkissana, kuuluu niin kissan luonteeseen että saa ulkona vapaana vaellella.:) Mutta eihän se toki kaupungissa onnistu mut täällä maalla.:) Tällä hetkellä meillä ei oo kissaa mut joskus taas varmaan tulee olemaan. Meni vähän asian vierestä.. :D Toivottavasti jostain piristys. :)
 
vieras
Piilota lelu osittain maton reunan alle että vaan vähän näkyy-> voi saalistaa

Ruttaa paperinpala ja heittele sitä -> sama

Ja vaikka kissa ei leikkisikään, sen aika kuluu paremmin kun katsoo sun ähinää ja konttaamista :LOL: Kokemusta on :whistle:
 
....
Meillä oli silloin ku asuin kotona viä niin semmonen kissa kans joka sai ulkona kulkee vapaana ja oikeestaan ainut juttu millä se suostu isona leikkiin oli semmonen heinänkorsi jota vedin perässäni =D mut en tiä kuinka niit enään tähän aikaan sit löytyy ulkoo...
 
vieras
kiitti vinkeistä, kokeillaan. Ihana viikonloppu edessä...pitää laittaa isäntä konttimaan lattialle kissan kans, mä oon tän aamun ahteri pystysä painanu pitkin kämpän lattioita.
 

Yhteistyössä