Apua karppaajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mokasinko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mokasinko?

Vieras
Friteerasin tuossa palsternakkaa, huomasin että maistuivat makeahkoilta, mutta ajattelin että mulla on vain niin herkkä makuaisti, olinhan joskus aiemmin karppaaja-sivulta tms napannut ohjeen. Kappas vain, palsternakassa olikin yli 11 g hiilareita, enkä löytänyt enää alkuperäistä ohjettakaan enkä muista mistä sen loppujen lopuksi sainkaan.
Joten tiedättekö mitä karppaajat tekee sipsien/ranskalaisten korvikkeena? soijalastuja oli karppi-infon sivulla, mutta muistan että olisin aiemmin tehnyt jotain palsternakan näköisestä vihanneksesta... Tietääkö kukaan?

[QUOTE="jojo";23087777]Ei siis näytä palsternakalta, mutta pätevä sipsinkorvike on :)[/QUOTE]

mä luulin että lanttukin kuuluu makeisiin juureksiin
BTW, katsoin että sipseissä on vain vähän päälle 50 g hiilareita, eikö ne ole silloin ihan sallittuja syntejä joskus, tummassa suklaassakin kun on saman verran, ja sipsit on kevyempiä
(näitä ei kehdannut kysyä karppi-sivulta )

mä luulin että lanttukin kuuluu makeisiin juureksiin
BTW, katsoin että sipseissä on vain vähän päälle 50 g hiilareita, eikö ne ole silloin ihan sallittuja syntejä joskus, tummassa suklaassakin kun on saman verran, ja sipsit on kevyempiä
(näitä ei kehdannut kysyä karppi-sivulta )

Lanttu on aika makean makuinen mutta siinä on hiilareita muistaakseni noin 4,5g, mikä ei ainakaan mun karppauksessani ole liikaa.

Sipsien ja tumman suklaan välillä on mun mielestä yks olennainen ero, nimittäin se, että tummaa suklaata syödään yleensä vain pala tai kaksi mutta täytyy olla aika sissi jos sipsejä syöt vain muutaman. Kyllä niitä vähintään se pari KOURALLISTA pitää natustaa.

Yhteistyössä