Apua kännykkäongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mallu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mallu"

Vieras
Osaako kukaan auttaa? Ostin Nokia 5230 puhelimen ja kun vaihdoin sim- kortin vanhasta puhelimesta siihen, en löydä osoitekirjaa mistään.

Jossain puhelimessa numerot on muistissa, koska jos joku soittaa näkyville tulee nimi, mutta itse en löydä mistään numeroita enkä nimiä.

Olisiko numerot pitänyt kopioida jostakin vai mikähän on vialla. Itse en paljon ymmärrä kännyköistä, mutta jos joku osaisi auttaa. Googlella olen yrittänyt etsiä, mutta en löydä, eikä käyttöohjeistakaan ole apua.

Onko siellä mahdollisesti valikko, josta saapi valita näyttääkö puhelin sim-kortin vai puhelimen muistissa olevat numerot? Nokialaisissa kai yleensä saa valita, näyttääkö se niistä jomman kumman vai molemmat.

[QUOTE="Viikuna";22828861]Onko siellä mahdollisesti valikko, josta saapi valita näyttääkö puhelin sim-kortin vai puhelimen muistissa olevat numerot? Nokialaisissa kai yleensä saa valita, näyttääkö se niistä jomman kumman vai molemmat.[/QUOTE]

Tää siinä luultavasti on vikana; ap:lla on käytössä puhelimen muisti mutta numerot on sim-kortin muistissa. Asetuksista löytyy se millä voit muuttaa käyttöön sim-kortin muistin.

Yhteistyössä