Apua kaivataan!!

marjonetti
Hei Jade!

Ystävälläni kävi muutama kuukausi sitten raskautuessaan niin, että teki kotona kaksi haaleaa positiivista ja kävi sitten neuvolassa tarkistuttamassa - ja niiden testeillä tulikin negatiivinen! Silti massussa polskuttelee (ja polskutteli jo silloin) terve vauvanalku matkalla maailmaan. ;)

Elikkä onnea sinulle kovasti, kyllä siellä pienen pieni asukki masussasi kasvaa. Ihanaa. :)

...Ja juominen jätä väliin, kyllä tuo asukki on jo ihan todellinen. :)
 
Jade väittäisin, että olet raskaana.. Ja älä missään nimessä juo.. Hae vaikka kaupasta sitä Fantan uusinta sellaista juomaa mikä näyttää kuin olisi siideriä tai shampanjaa ja laita sitä vaikka johonkin omaan pulloon.. Ja sanot ettet juo muuta kuin sitä..

Tällaista aion itse hyödyntää, jos joskus olisi tarvetta..

KP
 
Kiitos todella paljon vastauksista!!Olette aivan mielettömän ihania, kun laitoitte "vinkkejä"ja kokemuksia. :heart: :heart: Mä muuten hyödynsin noita omaa juomaa omassa pullossa ja hyvin uppos kavereihin,heh! Kukaan ei kysellyt enään loppuillasta yhtään mitään,kun olivat niin humalassa.. :whistle:
Huomenna heti aamusta saan verikokeen tuloksen, oonko raskaana vai en ja sit pitää viedä yksi virtsanäyte,koska se aikasempa oli heikosti positiivinen.
Jännittää kauheesti kun niin kovasti toivon,että olisin raskaana...Mieskin on ihan täpinöissään, paijailee mun masua vähän väliä ja suunnittelee nimiä yms. =) Se meni ihan sekasin siitä mahdollisuudesta että olisinkin raskaana, mä joudun jopa toppuuttelemaan sitä ja sen intoa. Koska voi olla etten olekkaan raskaana,tai et on tuulimunaa tai menee kesken.. :/ Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...Outoa on kyllä,ettei mitään oireita ole...ei siis mitään..oikeen toivoisi jotain oloja,että uskois ehkä itsekkin olevansa raskaana..
Nyt vaan jännitettävä aamuun.. =)
 
Hello!
Tänään kävin sit antamassas terveyskeskuksessa uuden aamuvirtsanäytten(kun se oli pe aamuna vielä heikko positiivinen), nyt se oli sit positiivinen! =) Sit soitin sinne yksityiselle, kun kävin pe otattamassa verinäytteen niin se oli positiivinen, mutta arvo oli jotain 187, kun se pitäisi olla 240-800?? Koska se lasketaan viimeisten kuukautisten alkamispäivistä jotka mulla alko siis 19.9..Joudun pe mennä antamaan uuden verinäytteen. Epäili että se olisi kiinnittynyt myöhemmin, siksi arvo vielä noin matala!

Onko kellään kokemusta tai tietoa noista arvoista sen enempää? Kauhea tunne vaan tli kun puhdas positiivinen toisesta ja toisessa arvo vielä noin matala.. :ashamed: Laittakaa mulle vähän osviittaa ja kokemuksia jos tiedätte noista arvoista ja oonko raskaana kuitenkin vaikka veressä hormoonin arvo vielä noin matala??

Kiva nyt piinata sinne torstaille taas...inhottavaa...Kerkesin jo taas innostua positiivisesta, mutta....toi hitsin verikoe,argh!! :|
 
Kyllä mä uskon, että se on ihan kunnon positiivinen, toisilla se näkyy veressä se arvo myöhemmin nousevana, niin olen ymmärtänyt ja eikö se ollut niin, että kun arvo yli 5 niin on raskaana?
Onnea sinulle tuhannesti!! :heart: :wave:
 
Kiitos pikkumyy42 kun vastasit! =) Mä olen noista arvoista ihan pihalla..Eli meneekö se niin,et jos e olisi raskaana niin arvon pitäisi olla alle 5? Olis pitäny tajuta kysyä puhelimessa noista,mutta meni jostain kumman syystä ihan ohi... :whistle: Mistäköhän löytyisi tietoa noista arvoista? Kyllä on varmaan uskottava,että raskaana olen jos positiivinen tuli pissanäytteestä ja arvo oli 187 verestä...Jotenkin vaan olen niin epäileväinen...
 
HCG-hormoni
Human Chorionic Gonadotropin (HCG) eli istukkahormoni. Sitä alkaa erittyä raskauden alusta lähtien, ja juuri sitä raskaustesteillä etsitään virtsasta tai verestä.
HCG-taso raskauden aikana: Advanded Fertility tai Birth and Babies. Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
 
Voi kiitos,kiitos pikkumyy42 kun ehdit vastata kiireittesi keskeltä!! =) =) Eli kaiken järjen mukaan, mä olen ihan normaalien arvojen kohdalla..ehkä matala mutta kuitenkin! =) Epäusko iski kun tuloksen kuulin,mutta tota listaa jos katsoo niin kyllähän mä ihan selkeesti olen pieniin päin... =) JEEE!! Kiitos vielä kerran kun vastasit.. :heart:
 

Yhteistyössä