Apua kaivataan..Terolut-raskautuminen-testaus..

Söin Teroluteja kp. 15-24 niinkuin aina ennenkin. Menkat ovat yleensä alkaneet kp.26. Nyt ei näy eikä kuulu, menossa on jo kp31. Kysyisinkin onko kenelläkään kokemusta vastaavasta. Raskaustestit näyttivät negaa, edellisessä raskaudessa plussasin jo 24/26..

Kysymys siis kuuluukin kuinka nopeasti plussa näkyy, oletan että tämän kierron ovulaatio oli myöhemmin kuin edellisessä raskautumiskierrossa.. Käytän mammaksi.fi:n herkkiä testejä.

Kauanko odottelisit ennenkuin varaisit ajan lääkärille.. Menkat eivät ala ilman Teroja. ( eivätkä näköjään edes niiden avulla :/ )

Pienetkin vinkit auttaa..Kiitos :)
 
Mulla alkoi 3 ensimmäisessä terokierrossa menkat kanssa aina lähes kellontarkkuudella 6. pvä viimeisestä terosta, kunnes sitten 4 terokierrossa menikin muistaakseni kp 9 vai 10 asti ennenkuin alkoivat (ja minähän tietty olin ihan fiilareissa, että nyt tuli plussa). Edelleenkin uskon, että stressi oli mun tapauksessa se seikka jonka takia viivästyivät, kerran en raskaanakaan ollut.

Mutta kovasti tsemppiä sulle sinne, koitetaan jaksaa toiveikkain mielin "painia" näiden terojemme sun muiden apukeinojemme kanssa! ;)
 
Moikka anuaanua! Ihan, kun omaani olisin lukenut. Mulla kierto yleensä 28, edellinen kuitenkin vain 19 --> sitten alkoi pitkä vuoto yli 2 vkoa!!, kp 14 gyne määräs teroja tuolle 15-24. Nyt mulla tänään kp 31, eikä menkat alkaneet vaikka gyne sanoi, että alkaa 2pv päästä viimeisen pillerin ottamisesta. Onko sulla edistystä tapahtunut?
 
No mullahan kävi niin, että n. kierron 24 päivänä tuli munasarjan kohta oikeelta puolelta aivan kamalan kipeeks. Paikalla ollessani ei ollut mitään vikaa, mutta kun yritin liikkua edes vähän.. Kamalaa kipua. Olin aivan varma että mulla on kystä.. Kipu loppu kuin salaman iskusta eikä menkkoja vaan kuulunut. Meni pari viikkoa ja ne alko.. Mitä ilmeisimmin olin ovuloinut tuolloin kipu-aikaan :LOL: tai sitten se oli se kystä.. Taitaa olla ekat "luomu-menkat" viiteen vuoteen. Ajattelin olla seuraavan kierron ilman teroja ja katsoa kuis eukon käy.. Ihmeitäkin siis voi tapahtua.. :kieh:
 

Yhteistyössä