Apua kaipaillaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mie

Aktiivinen jäsen
13.06.2004
1 955
2
36
Tietääkö kukaan, näkyykö kondylooma virus myös klamydia testissä? Vai pitääkö kondylooma testi tehdä erikseen?
Olin lääkärillä, se tutki alapääni, mulla on muutamia valkosia kovia näppyjä alapäässä, mutta lääkäri ei sanonut niistä mitään. Sanoi että vois ottaa klamydia nääytteen.
Mä vaan pelkään et mulla ois kondyloomakin.
Multa otettiin kyllä papakoe, valkovuotonäyte ja virtsanäyte.
Tää on kauheen raastavaa, ens kuun lopulla mulla on aika myös gynelle, joten ehkä siellä selviää paremmin. Mut jos jollain tietoa, nii vastailkaa pliis.
Olen onnellisesti naimisissa ja lapsi ois haaveissa.

Ei olla kummatkaan käyty vieraissa. Mies on saanut tartunnat entiseltä tyttöystävältään, joka petti miestäni. Että näin, klamydia tartuntaan on molemmat jo syönyt lääkkensä, mut tosiaan tuota kondylooma vain epäilen. Kysäsen sit gyneltä, mitä se on noista näpyistä mieltä. Hän varmasti tietää paremmin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 13:41 Mie kirjoitti:
Ei olla kummatkaan käyty vieraissa. Mies on saanut tartunnat entiseltä tyttöystävältään, joka petti miestäni. Että näin, klamydia tartuntaan on molemmat jo syönyt lääkkensä, mut tosiaan tuota kondylooma vain epäilen. Kysäsen sit gyneltä, mitä se on noista näpyistä mieltä. Hän varmasti tietää paremmin.

Mut kyllähän se lääkäri (joka sut tutki ja otti klamydianäytteen) osaa varmasti kertoa, jos sulla on kondylooma. Tai ainakin pystyy sanomaan, näkyykö se testeissä (virtsa, valkovuoto, klamydia). Paha juttu, jos on vauvakin haaveissa. Kannattaa tosiaan avoimesti ottaa taudit esille gynen kanssa... :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 14:36 Mussu kirjoitti:
Mistä oot sen klamydian saanu hommattua jos kerta kumpikaan ei oo vieraissa käyny? :laugh:

No lue ap:n viestit herranjestas! Sehän kertoi, että miehen ex tartutti miehen ja mies hänet. haloo, onks ketään kotona?? :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 14:59 mrs Q kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 14:36 Mussu kirjoitti:
Mistä oot sen klamydian saanu hommattua jos kerta kumpikaan ei oo vieraissa käyny? :laugh:

No lue ap:n viestit herranjestas! Sehän kertoi, että miehen ex tartutti miehen ja mies hänet. haloo, onks ketään kotona?? :wave:

No enpäs oo tiennytkään että klamydia voi uusia vielä lääkekuurin jälkeenkin :laugh:

Jos et satu tietämään niin nykyään nuorten naisten klamydia tilastot on sen verran kasvussa ollut muutaman vuoden, että lääkäreitä on suositeltu testaamaan se aina kun on mahdollista.

Mene kokeilee arvauskeskukseen sanomalla vaikka että on maha kipeä niin testeihin pääset heti.

Kondylooma tulee esiin papa kokeessa. Näkyy, jos on solumuutoksia. Ja kondyloomaahan ei enää luokitella varsinaisesti sukupuolitaudiksi, kun se on niin monella eikä siltä voi suojautua. Näin ainakin minulle sanoi neuvolan täti. Ja olet voinut itse saada sen vaikka ensimmäiseltä poikaystävältäsi ja olet kantanut sitä vuosikaudet oireettomana... Sen taudin alkuperää on aika hankala selvittää... Mutta, jos sinulta otettiin papa, niin siinähän se näkyy...

olen 19 vuotias tyttö, minulla on ollut muutamia irtosuhteita. Huomasin muutama päivä sitten ulompien häpyhuulien alueella yhden finnin näköisen patin. olen terveydenhoitoalan ammattilainen ja olen kyllä erittäin tietoinen mikä se todennäköisesti on, mutta haluaisin kysyä ihmisiltä jotka saman asian kanssa kamppailevat. voiko kondylooman puristaa pois kuten finnin? koska näppylä ei ollut kukkakaalimainen ollenkaan, vaan sileäpintainen kuin finni, ja sen sisältä tuli samanlaista valkoista tahnaa kuin finnistäkin.. voiko se olla kuitenkin kondylooma?? pyydn, vastatkaa joku :/

Yhteistyössä