apua! juurihoitoon..

Nyt se myrkyn lykkäs kun joudun juurihoitoon!
Eilenä avasivat hampaan ja laittovat sen lääkepaikan että juuri kuolee
ja seuraavalla kerralla sitten juuret putsataan.
Siis sattu aivan sikana vaikka puudutusta lisättiin kolme kertaa ja koko pää oli puutunu.. vaan ei hammas.. Ja minä siin tuolissa tuskanhiki valuen.
Mua pelottaa se seuraava kerta jo aivan älyttömästi.
Olis kiva tietää kuinka muilla juurihoidetuilla on mennyt ja kuin se sitten oikeesti sattuu??
:eek:
Jostain luin että musiikki lieventää hammaslääkäripelkoa ja kivun tuntua.
Onko jollain tästä kokemusta? Kannattasko ottaa cd-soitin messiin?
 
Mulle tehtiin tuo sama homma kerran. Olisin heti alunperin halunnut, että se hammas otetaan pois, mutta monista juurihoidoistahan he saa enemmän rahaa..! Joten putsasi ja paikkasi sen. Huonosti suomea puhua yksityinen lääkäri sanoi että sitä saatta hieman särkeä, ota lääkettä. Koskaan ennen ei ollut hampaissa mitään vikaa joten sitä särkyä sitten vähän aikaa kestin... Ei auttanut lääkkeet. Parin päivän päästä heräsin toinen puoli naamaa ja kaulaa turvoksissa, äkkiä hamm.lääk.päivystykseen ja itku silmässä odottamaan että ottavat sen hupun pois siitä mistä saa vuorolappuja... Nappasin ekan ja hoipuin lääkärille. Ne oli tosi huolissaan, sanoivat että ei ois saanut pistää näin märkivää tukkoon. Avasivat paikan ja sanoivat että tässä vaiheessa alkaa helpottaa. Mua sattui vielä ihan pirusti, menin siitä vielä penkille makaamaan ja itkin ku jomotti ja tunsin kuinka se paine purkautuu ulos hampaasta... Lääkäri antoi kännynumeronsakin ja sanoi että jos ei kipu lopu ja turvotus laske, pitää tulla seur. päivänä takasin ja hän ottaa mut aamulla ekana vastaan. Se hammas meni niin pahaan kuntoon, että lopulta se sitten otettiin pois.
 

Yhteistyössä