APUA, jalkoja kuumottaa ja kutittaa aivan sairaasti... raavin kohta rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vaiheessa kuukautiskiertoa mulla kutiaa jalat aivan SAIRAASTI. Raavin ne yleensä verelle vaikka päätän pitää näppini kurissa. Aivan järjettömän ärsyttävää.

mistä voisi johtua? kosteusvoidetta kokeilin laittaa mutta sitten tuli kutiamisen lisäksi kuumotus

Selkä ja lannevaivat? Itsellä jalat reagoi ärhäkkäästi kutisten, vetäen ja särkien jostain ihon alta (hermosärky) ennen selkäleikkausta. Nyt leikkauksen jälkeen jalat kutiaa tuolta ihon alta niin, että nukkuminen sujuu miten sattuu, laadusta en viitsi edes puhua. Tuossa yksi vaihtoehto, ja todellakin vain yksi vaihtoehto.

Olen hieman vanhempi herra,ja minulla on ollut kutinaa säärissä.Tiedän,että ikä tekee ihon kuivaksi,sille ei mahda mitään.Käytin ruskettavaa voidetta, jotta sääreni näyttäisivät paremmilta. ja sen jälkeen kutina alkoi oikein toden teolla.
Joten sellainen voide ei passaa kaikille vaan kuivattaa ihoa entisestään. Hoidin jalkojani Pantysoon voiteella,1% kortisoonia on siinä. ja nyt ei enää ole vaivaa ollut.Mutta sääret ovat jälleen kuten vanhoilla ukoilla yleensäkin, vaaleat rumat,kierot ja ja.. Mutta eipä kutisekaan.

Yhteistyössä