Apua!Ihmetystä plussasta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei voi olla totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei voi olla totta

Vieras
Tarina on tämä.Imetän vielä runsas 6kk vauvaa,eikä kiertoni ole palannut synnytyksen jäljiltä.Itselläni on ollut jo kova kuume,toive uudesta vauvasta,mies on hiukan empivällä kannalla.
Mutta kerran tässä puolivahingossa mies päätti jättää kumin laatikkoon=)
Se kerta oli jo 4.7!!Ja sen jälkeen on ehkäisty säännöllisesti!
Itse salaa toivoin raskautta ja tilasinkin testejä netistä ja laskin että voisin alkaa testata raskautta,jos sellainen olisi näin puolivahingossa alkanut,18 .7!Ja sitten testailin ne 5 viisi nega testiä peräkkäisinä päivinä...
Itse olin hieman pettynyt ja varma,etten sitten odotakkaan(vaikka olo saattoi vihjaista muuta,pidin sitä luulotautina)Mies oli huojentunut.

Nyt kuitenkin oksettanut useana päivänä ja karmea väsymys päällä!
Ja tänään aamulla pyysin miestä hakemaan testin ja hän toi B-sure merkkisen testin.Ja siihen piirtyi viiva(kaksi viivaa siis) alta sen 10 min!!!!!!!!!!

Nyt kuitenkin hulluna mietin voinko luottaa tähän ihme plussaan???
Kun mielestäni herkässä testissä olisi pitänyt raskauden näkyä jo ajat sitten vai onko tosiaan elimistössäni uiskennellut joku surepsiimahäntäyksilö joka on hedelmöittänyt munasolun vasta vko yhdynnästä??????

Miten imetyksen aikiset hormoonit vaikuttavat raskaushormoonin eritykseen,voiko se olla syy???

Olen erittäin hämilläni,onnellinen mutta ihmeissäni miten on mahdollista!Olin tosiaan jo heittänyt pyyhkeen kehiin asian suhteen ja en tosiaan voinut ihan täysillä uskoa että yhdestä kerrasta taas voisi näin napsahtaa=)

Valakaa munhun jotain uskoa tai jms!!!!!!