?
..
Vieras
Sain lapsen vuosi sitten ja imetys loppui kokonaan n. 2,5 kk sitten. Olin varsin haluton koko raskausajan ja synnytyksen jälkeenkin meni varmaan melkein puoli vuotta ennenkuin seksiä harrastettiin. Nyt sitten panettaa ihan alituiseen, monta kertaa päivässä. Oikeasti jo ongelmaksi asti, mies on minuun ihan väsynyt ja välillä on vaikea keskittyä mihinkään muuhun :8 Ahdistelen ja ahdistelen, ja olen vailla suurinpiirtein joka päivä. Kuukautiset alkoivat vauvan ollessa puolivuotias, kun yöimetys jäi.
Imetyksen jälkeen alkoi leukalinjakin puskea vähän finnejä ennen kuukautisia joka kuu, ja kauhukseni löysin vielä kaksi kpl "partakarvoja" kaulasta (hyi he*veltti!!). Okei, tiedän, että raskaus/imetys-hormonimuutokset voi monella aiheuttaa ihon kukkimista jossain vaiheessa ja ikää myöten monelle naiselle kasvaa joku yksittäinen jouhi naamaan (hyi he*vetti edelleen!), mutta mietin silti, onko tässä joku hormoniongelma takana. Mulla ei ole ikinä ollut hormonaalista ehkäisyä (ei sovi).
Kertokaa äidit, meneekö tämä vielä normaalin vaihtelun piikkiin vai onko mulla Ongelma
Onko muilla ollut tälläistä sekavuutta ja milloin se tasoittuu?
Imetyksen jälkeen alkoi leukalinjakin puskea vähän finnejä ennen kuukautisia joka kuu, ja kauhukseni löysin vielä kaksi kpl "partakarvoja" kaulasta (hyi he*veltti!!). Okei, tiedän, että raskaus/imetys-hormonimuutokset voi monella aiheuttaa ihon kukkimista jossain vaiheessa ja ikää myöten monelle naiselle kasvaa joku yksittäinen jouhi naamaan (hyi he*vetti edelleen!), mutta mietin silti, onko tässä joku hormoniongelma takana. Mulla ei ole ikinä ollut hormonaalista ehkäisyä (ei sovi).
Kertokaa äidit, meneekö tämä vielä normaalin vaihtelun piikkiin vai onko mulla Ongelma